LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zuipen en wachtgeld !

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Limbo

Zuipen en wachtgeld !

Ongelezen bericht door Limbo »

Vol ongeloof zag ik op lokale tv van L1 dat een wethouder wegens overmatig drankgebruik zijn funkte neergelegd heeft

Tevens werd er bij gezegt dat hij nog 2 jaar zijn " loon " houd i.v.m. wachtgeldregeling

Vind dit echt van de ZOTTE :evil:
Waarom die klaplopers wel en de " gewone man " niet ?
De gewone man moet vechten om elke cent als hij werkloos wordt en die gooien ze het met kruiwagens na !

Wat een politiek wordt hier bedreven zeg

Gast

Re: Zuipen en wachtgeld !

Ongelezen bericht door Gast »

Is al jaren zo . All jaren zijn er verschillende partijen die dit niet willen veranderen. De SP is één van de weinige die dit wel wil afschaffen .
Ben niet overal met ze eens maar dit is echt een goed punt.
Er moet gewoon geen verschil met zijn met andere werknemers.

vankan

Ongelezen bericht door vankan »

Ben het niet met u eens.Wat een wethouder in zijn prive leven doet moet hij zelf weten.
Als de overheid denkt dat zo'n man (volgen burgemeester leers) 24 uur per dag in dienst is heeft hij het mis.
Een werkdag voor iedereen is maximaal 12 uur perdag.
En iemand die meer dan 5 glazen bier drinkt mag je niet voor vol nemen als die dan nog toezeggingen doet. het is maar hoe je er mee omgaat. :D :D :D :D :D :lol: :lol: :lol: :lol:

Gert K.

Ongelezen bericht door Gert K. »

Ik ben er ook tegen, dat een ambtenaar die een redelijke hoeveelheid alcohol gebruikt, zonder een redelijke schaderegeling, op nonactief word gesteld.
Je kent toch de uitspraak "wie spreken de waarheid?", nou dat zijn kinderen en dronken mensen.
Of is het zo, dat een ambtenaar de waarheid niet meer mag spreken?

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Bovendien weet je wel wat een flesje jenever kost tegenwoordig dus is het heel normaal dat deze man zijn geld krijgt.

Heroine wordt ook gratis verstrekt toch.

Bak

Ongelezen bericht door Bak »

Ik ben het er wel mee eens dat Privé en werk gescheiden moeten worden .
Maar als je werkt voor de burger heb je toch wel een voorbeeld functie.
Volkomen terecht dat je z`on iemand eruit zet.

Waarom deze mensen nog jaren geld krijgen is me nog steeds raadsel .
Krijgt de gewone burger toch ook niet .

Limbo

Ongelezen bericht door Limbo »

Die bewuste man heeft ZELF ontslag genomen en ik heb geleerd zelf ontslag nemen geen uitkering !

Daarbij had hij in bezopen toestand toezeggingen en belofte gedaan die hij later z.g.n. niet meer wist

Misschien is een baantje bij Brand of zo iets voor hem, als proever of zo

Gesloten