Je vraagt een formulier aan, krijgt de verkeerde toegestuurd, belt nogmaals, wéér het verkeerde formulier, zo gaat dat 5x door
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)
Je krijgt abnormale hoge aanslagen, dient netjes bezwaar in, en je hoort er niks meer van totdat je een aanmaning in de bus krijgt.
Je stuurt netjes weer een bezwaar, en je hoort er weer niets van.
Er komt een boete overheen, je pakt de telefoon en belt om opheldering te vragen, kom je bij een soort van callcenter met medewerkers die niets kunnen achterhalen.
Er valt een dwangbevel op je mat, je pakt gelijk de telefoon en zegt dat je bezwaar hebt ingediend, de medewerker kijkt in z'n pc en toevallig, héél toevallig is je bezwaarschrift uitgerekend die dag in behandeling genomen
![Rolling Eyes :roll:](./../images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Zelfs de accountant snapt er niks meer van dus maar een afspraak maken om bij meneer op kantoor te gaan zitten om alles eens goed uit te leggen.
Eindelijk....je krijgt je gelijk, en het betaalde bedrag zal worden teruggeboekt. Dacht het niet.....ik ben nu weken verder en heb nog niets ontvangen.
Ik heb net de belastingdienst gebeld, krijg ik te horen dat het bedrag is verrekend met een andere nota, die van de ZFW.
Eh sorry hoor, maar daar is ook al 2x bezwaar tegen ingediend.
Sorry mevrouw, maar daarvan kan ik niets terugvinden in mijn systeem....pfffffff
Ik bel dus met desbetreffende afdeling, leg alles rustig uit en krijg vervolgens te horen dat er nooit een bezwaarschrift is binnengekomen.
De eerste had ik in mei al ingediend, de tweede in augustus, direct nadat de herinnering/aanmaning binnenkwam
![Evil or Very Mad :evil:](./../images/smilies/icon_evil.gif)
Maar oke...meneer heeft een bericht naar het hoofdkantoor gestuurd en ik zou morgen, uiterlijk maandag teruggebeld worden...eerst zien, dan geloven.
Ik snap het echt niet, het is altijd goed gegaan, maar dit jaar is het echt hommeles bij de belastingdienst.
Zou het nu komen omdat ze er meer taken bij hebben gekregen zoals zorg en huurtoeslag?
Da's ook weer zo'n gedoe, die huurtoeslag. Ik heb al 2x een wijziging ingediend dat ik geen recht meer heb op die huurtoeslag en toch ontvang ik elke maand dat bedrag, vandaag weer.
Ik geloof dat ik het maar gewoon terug laat boeken, ik heb geen zin in nog meer ellende met de belastingdienst
![Confused :?](./../images/smilies/icon_confused.gif)