LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bezwaarschrift door waternet kwijtgeraakt!

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Ahmed78

Bezwaarschrift door waternet kwijtgeraakt!

Ongelezen bericht door Ahmed78 »

Beste mensen,

Tijdje terug ontving ik van waternet een rekening.
Ik heb die rekening vervolgens niet betaalt omdat er iets onduidelijk was voor mij.

Voordat ik het wist kreeg ik wederom een brief van waternet alleen dit keer was het de rekening+boete.
Ik heb verder dan ook geen aanmaningen e.d ontvangen en tevens ben ik van mening (indien) zij ooit een aanmaning hebben verstuurd dat ik het nooit ontvangen heb.
Wij hebben buiten 2 postvakjes staan met het nummer 35 erop, alleen staat er klein 35A en 35B.

Ik heb vervolgens een bezwaarschrift opgemaakt waarin ik vermeld heb dat ik de rekening bereid ben te betalen maar de boete niet omdat ik geen aanmaning e.d ontvangen heb.
Na een paar dagen kreeg ik een ontvangstbevesteging van hun thuis gestuurd.
Ze hadden in de brief vermeld dat ik binnen 6 weken een antwoord zou krijgen, nou was het 5 weken later en nog steeds niks gehoord... ik even bellen en mij werd verteld dat het in behandeling was, na 7 weken wederom gebeld wederom zeiden ze het is in behandeling... vervolgens werd mijn collega gebeld en zeiden ze dat ze de bezwaarschrift kwijt zijn geraakt en vroegen ze aan mijn collega op wederom een bezwaarschrift te sturen...

Nu ben ik 2/3 maanden verder en de zaak is zo gebleven...
wat kan ik het beste nu doen...?

zwabbertje

Re: Bezwaarschrift door waternet kwijtgeraakt!

Ongelezen bericht door zwabbertje »

Gewoon de rekening betalen en de boete (voorlopig) nog niet.

Emmy75

Re: Bezwaarschrift door waternet kwijtgeraakt!

Ongelezen bericht door Emmy75 »

Wat stond eigenlijk op de eerste rekening over bezwaar en betaling ? Soms moet er toch betaald worden ook al is het bezwaar nog niet afgehandeld. Bezwaar indienen ontslaat lang niet altijd van de betalingsverplichting.

Gesloten