en de politie ach ja wat zal ik daar over zeggen. echt allemaal klootte.
ik heb ook wel eens problemen gehad , dat ging over een luidruchtige bovenbuurman . Beloftes werden gemaakt maar het was vaak
feest , Ik heb toen met
die jongen voor een gesprek voor het huis afgesproken, ( die een opsluiting achter de rug had, moeilijke jongen die wat had gedaan ) en ook over
zijn andere problemen gesproken , ik wist dat ik goed had gedaan en een goed gesprek had en beiden verlieten de plek . Nog geen 5 minuten later belde de politie aan ; meneer , wij hebben vernomen dat u wat overlast in de buurt maakt ...wilt u mee gaan naar het bureau
wel heb ik ooit ! Ik heb ze het hele verhaal zo goed en kwaad als mogelijk uitgelegt maar ze verzochten MIJ , om mee te gaan naar het bureau , Ik zei, kom op zeg , ik ben niet fout maar mijn bovenbuurman ! Ze zijn toen na aandringen ook bij de bovenbuurman geweest maar pas nadat
ik kenbaar had gemaakt voor een paar uurtjes naar de bibliotheek te gaan ..
Einde van dit verhaal , ze geloven gauw klagers ( ik denk dat vrienden of die knul ze hebben gebeld ) omdat iemand zich niet tevreden stelde met het resultaat van "ons" prima gesprek ..
Ik dacht dat je met de rede wel wat in te brengen hebt , maar dat was het ook niet meer
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)