LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huurtoeslag, WW, vangnet regeling

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Huurtoeslag, WW, vangnet regeling

Ongelezen bericht door Chris »

Goede dag.

Ik heb tot nu toe geprobeerd om de huurtoeslag aanvraag formulier aan te vragen sind aug 2005, tot op heden geen resultaat en een hoop beloftes die niet worden nagekomen.
Tevens komt het tweede probleem er bij, ga je aan het werk wordt je aanvulling WW stop gezet, terwijl je wel aan de rechten en plichten van anno 2003 vast zit en niet de nieuwe wetgeving.
Ook daar hoop woorden weinig daden, en nu komt er 0,0 € binnen en gaat er wel maandelijk €800 aan vaste lasten uit, ook omdat mijn proeftijd voorbij was, toon je goodwil wordt je Gen***d.
Dus je raad het al vet in de schuld.
Daarnaast tot overmaat van ramp blijkt dat ze mijn vangnet regeling aanvraag formulier niet meer hebben en dat zelfs de aanvraag niet in het systeem staat, en ook daar regelmatig sinds juni 2005 achter aan geweest.
Daar heb tevens het bewijs van inlevering van, maar ook daar en hoop woorden en weinig daden.
Dit gaat lekker ik straks op straat met mijn vriendin die overigens geen ww,soos of wat dan ook geen recht op heeft, omdat zij geen nederlands staats burger is.

In mijn geval komt alles tegelijk en gaat in dit geval alles fout, en ik kom met een toren hoge schuld te zitten die ik nu niet kan betalen.
Dankzij de leuke en goed georganiseerde regering die weer leuke omslachtige regels bedenkt voor de burger.
En waar zelfs een medewerker van de instaties niet uitkomen, of zelfs beloftes maken en afspraken maken, en die gewoon niet nakomen.
En ik ben bang dat ik niet de enige ben die er zo voorstaat.
Wie heeft nog meer dit soort problemen.
En/of wie weet waar ik wel terrecht kan om er zeer hoge spoed achter te zetten.

Gesloten