Ik heb doir verschilkende lichamelijke beperkingen al jaren lang mn Canta. Nu verhuis ik van gemeente en heb van te voren geïnformeerd over de auto . De nieuwe gemeente zou elke voorziening die ik had overnemen.. Dus ben nu in de nieuwe gemeente . Wordt mij ineens genotificeerd dat deze voorziening in de nieuwe gemeente niet wordt verstrekt ondanks dus eerder gemaakte beloftes..
Mijn lichamelijke problemen zijn nog erger als toen ik de Canta kreeg. Nu komen ze mijn "redding" van mijn sociaal maatschappelijke leven dus komende dinsdag ophalen. Deze voorzienimg is voir veel geld precies op mij aangepast. Wettelijk recht erop is nog steeds aanwezig. Als ze mijn Canta innemen moet ik dus weer n andere krijgen terwijl ik m al heb. Ik ga mezelf vastketenen aan mijn Canta op dag van inname . Als protest en om aandacht te vragen voor dit probleem. Ik hoop dat dit ertoe zal leidden dat ik toch in mijn nieuwe gemeente kan blijven . Met al mijn voorzieningen die ik al jaren heb... En die al mondeling waren toegezegd door mijn nieuwe gemeente. Ik noem geen namen want wil niet mijn nieuwe gemeente afvallen.. ondanks dat ze dat wel bij mij hebben gedaan. Tips aub!!!!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Inname van mijn Canta
-
sabine.venema
- Contacteer:
-
stofzuigertje
Re: Inname van mijn Canta
Nooit iets vragen mondeling maar per E mail... ook telefoon is geen bewijs, maar Email, als je daarop antwoord kreeg kun je wel eisen stellen.
Verder kunnen ze deze noodzakelijke pas innemen nadat ze een alternatief aangeboden hebben en klaar is.
Het mag een nieuwe zijn of onbeperkt taxi gebruik maar ze moeten wel duidelijk maken hoe je straks jezelf moet verplaatsen.
Jammer van die Canta, deze aangepaste is 2e hands niet zoveel waard en een nieuwe of andere voorziening is erg duur.
Zo verspillen ze bij de overheid veel geld en maar klagen dat de zorg te duur word.
Als U de gebruikte Canta had opgereden was voordeligste voor ons en makkelijk voor U geweest.
Nooit meer mondeling of per telefoon iets regelen, Mail maar en je hebt het print bare bewijs in handen op een zaak te starten!
Verder kunnen ze deze noodzakelijke pas innemen nadat ze een alternatief aangeboden hebben en klaar is.
Het mag een nieuwe zijn of onbeperkt taxi gebruik maar ze moeten wel duidelijk maken hoe je straks jezelf moet verplaatsen.
Jammer van die Canta, deze aangepaste is 2e hands niet zoveel waard en een nieuwe of andere voorziening is erg duur.
Zo verspillen ze bij de overheid veel geld en maar klagen dat de zorg te duur word.
Als U de gebruikte Canta had opgereden was voordeligste voor ons en makkelijk voor U geweest.
Nooit meer mondeling of per telefoon iets regelen, Mail maar en je hebt het print bare bewijs in handen op een zaak te starten!
Re: Inname van mijn Canta
IK zou contact opnemen met de wmo-wethouder in uw nieuwe gemeente. Vraag hem of hij de verantwoording neemt voor de kapitaalvernietiging die nu uit zijn eigen budget moet komen.
En informeer de plaatselijke pers. Dit is weer een typisch geval van communicatiestoornissen tussen twee gemeentelijke wmo-afdelingen over de rug van de gebruiker. Ik ken mensen die er al door zijn verhuisd naar een volgende gemeente.
En informeer de plaatselijke pers. Dit is weer een typisch geval van communicatiestoornissen tussen twee gemeentelijke wmo-afdelingen over de rug van de gebruiker. Ik ken mensen die er al door zijn verhuisd naar een volgende gemeente.