LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongevraagd ontvangen pakket van Portoshop.nl

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
eveh

Ongevraagd ontvangen pakket van Portoshop.nl

Ongelezen bericht door eveh »

Ik heb een pakje ontvangen van Portoshop.nl, terwijl ik daar nooit iets heb besteld.
Nu vraag ik mij af of het een zo'n pakje is waar je later de rekening van krijgt.
Behalve een portofoon zat er alleen een visitekaartje in de doos.
Heeft iemand ervaring met Portoshop.nl of Marifoons.com (dat stond op de achterkant van het kaartje)

taxikemperman

Re: Ongevraagd ontvangen pakket van Portoshop.nl

Ongelezen bericht door taxikemperman »

En u doet niets met portofoons??
Even contact opnemen met de verkoper lijkt mij de beste oplossing.
Vermoedelijk verkeerde adresgegevens gehad.
0614020577

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

Contact opnemen met de verkoper en zeker niet meegeven aan vreemden die het pakketje aan de deur komen ophalen.

portoshop

Ongelezen bericht door portoshop »

Beste eveh,

Uiteraard is het niet de bedoeling dat u een pakket van ons ontvangt als u niet iets besteld heeft.
Het kan voorkomen dat door een verkeerde opgaven van een klant van postcode en huisnummer het ten onrechte bij u bezorgt is onze excuus daarvoor.

U zal zeker geen factuur ontvangen van ons, dat is 100% zeker.

Als u met ons contact opneemt zorgen we dat dit opgelost wordt en de werkelijke persoon die de bestelling heeft geplaatst alsnog zijn pakket krijgt.

U kunt mij bereiken via [email protected] of 0614020577 als nog excuus voor de situatie.

met vriendelijke groet,
Ronald
portoshop.nl

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

portoshop schreef: U kunt mij bereiken via [email protected] of 0614020577 als nog excuus voor de situatie.
Niet goed gekeken: zowel mobiel nummer als email adres staan ook op de website van het bedrijf. Toch zou ik bedrijven die hier willen reageren altijd aanraden zo'n groen vinkje aan te vragen. Zo kunnen wij zien dat u ècht het bedrijf vertegenwoordigt.
Laatst gewijzigd door newmikey op 16 mei 2017 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dan zou ik dus het emailadres wat hij noemt gebruiken. Dat schijnt bij de website te horen namelijk.
Edit: het 06-nummer komt ook overeen met het nummer op de website. Lijkt me dus de eigenaar te zijn.

Jetsertje

Ongelezen bericht door Jetsertje »

breien schreef:Volgens mij mogen telefoonnummers niet op dit forum.
persoonlijke informatie mag niet, telefoonnummers wel indien deze niet van een persoon zijn. In dit geval is dit het telefoonnummer van het bedrijf en dus is er niets aan de hand.

Gesloten