LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] parkeerbeleid dordrecht

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.
bezooijen

parkeerbeleid dordrecht

Ongelezen bericht door bezooijen »

Geacht radar panel
Hierbij ik wil klagen over de gemeente dordrecht ,ik wou mijzelf opgeven
als vrijwillig chauffeur bij de dierenambulance in dordrecht.
Ik had mij opgegeven maar nu woon ik in de binnenstad en daar is een parkeervergunning nodig.
Maar de gemeente dordrecht weigert voor de dierenbescherming een parkeer vergunning af te geven.
Dit is asociaal gedrag het komt er hier op neer dat je vrijwilliger bent en je woont in de binnenstad het wel kan vergeten.
Ik vindt dat de gemeente dordrecht een algehele parkeer ontheffing moet geven aan de dierenbescherming voor de hele gemeente dordrecht.
Weten jullie misschien wat ik hieraan kan doen?

!!!!

Re: parkeerbeleid dordrecht

Ongelezen bericht door !!!! »

Dan kunnen ze wel voor iedereen een uitzondering gaan maken hè.
Wanneer je een eigen bedrijf hebt in de binnenstad krijg je ook niet zomaar ontheffing, terwijl je dan je eten probeerd te verdienen.
Die mensen zouden dan ook ontheffing moeten krijgen.
En zo kan je door blijven gaan.
Je hoeft de ambulance toch niet precies voor de deur te hebben.
Loop je ff een paar meter.
Is nog nooit een mens slechter van geworden hoor.

dikkedeur

Ongelezen bericht door dikkedeur »

blablabla,word moe van die gast

Ron 2

Ongelezen bericht door Ron 2 »

En toch heeft hij gelijk.
Ik ben zelf ook vrijwilliger bij de Dierenambulance en in de gemeenten waar wij komen hebben we parkeerontheffing.
Een paar meter extra lopen is normaal heus geen probleem, maar wel lastig als je een hond van 50 kilo op de brancard naar de auto moet brengen.
In het geval van een spoedrit is het ook wel handig als de ambulance zo dichtbij mogelijk staat en niet 4 straten werder.
Een gemeente die zich een beetje bewust is van het maatschappelijk nut van een Dierenambulance doet hier niet moeilijk over.
Diezelfde Dierenambulance weten ze namelijk wel te vinden als er een dood dier langs de weg ligt!

slaapmuts

Ongelezen bericht door slaapmuts »

Ja Ron dan zou ik ook zeggen, die kunnen we niet ophalen want we hebben geen parkeerontheffing voor dat gebied en wie betaalt dan de boete bla bla enz

Gesloten