| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rijbewijs verlengen diabetes
rijbewijs verlengen diabetes
verwijdert
Laatst gewijzigd door leen2012 op 13 dec 2011 21:41, 5 keer totaal gewijzigd.
Re: rijbewijs verlengen diabetes
Schade valt nog mee is maar 2 1/2 maand van 31-12-2011 tot 14 maart is een krappe 2 1/2 maand.
In plaats van negatief te zijn kun je het ook eens van een andere kant bekijken
er zijn gevallen die pas maanden na vervaldatum oude rijbewijs, pas hun rijbewijs verlening krijgen.Dan had je in 2012 een topic kunnen openen met help door achterstand CBR mag ik nu al 3 maanden geen auto rijden.
SVP caps lock uitzetten met hoofdletters typen betekend schreeuwen en is niet toegestaan
gr Henk
In plaats van negatief te zijn kun je het ook eens van een andere kant bekijken
er zijn gevallen die pas maanden na vervaldatum oude rijbewijs, pas hun rijbewijs verlening krijgen.Dan had je in 2012 een topic kunnen openen met help door achterstand CBR mag ik nu al 3 maanden geen auto rijden.
SVP caps lock uitzetten met hoofdletters typen betekend schreeuwen en is niet toegestaan
gr Henk
-
VioletPrue
Ja hallo, als zij u geen brief zouden sturen en u vergeet te verlengen, dan krijgen we weer een draadje dat zij u hadden moeten waarschuwen.leen2012 schreef:Op 3 oktober 2011 kreeg ik van de RDW een bericht dat voor 14 maart 2012 rijbewijs vernieuwd dient te worden
En omdat ik diabetes heb en ik al mijn rijbewijzen bezit moet ik een medisch onderzoek door een arbo en een oogarts en een internist laten doen
Omdat het bekent is dat dit nogal wat tijt kost en het CBR vaak grote achterstand heeft adviseerd de ANWB en iedereen die er mee temaken hebben
om dit zo snel mogelijk te doen NOU BIJ MIJ HET TEGEN DEEL IK HAD ALLES VAN MIJN EIGENVERKLARING INSTUUREN EN KEURINGEN BINNEN EEN PAAR WEKEN GEREGELD GROOTE KLASSE CBR
Krijg een nieuw rijbewijs alleen door een nieuwe regeling uit 2000 maar voor 3 jaar NU MIJN PROBLEEM HIJ VERLOOPT OP 13 MAART 2012 KRIJG ER NU EEN VAN AF 31 DECEMBER 2011 PIKKEN ZE 3 EN HALVE MAAND VAN MIJ
OMDAT ZE BIJ HET CBR EENS OP TIJT ZIJN DUS IK KRIJG GEEN 3 JAAR VERLENGING MAAR 2 JAAR EN 7 MAANDEN
HET GRAPJE HEEFT ME NU AL 240 EURO GEKOST EN MOET DE GEMEENTEN NOG 45 EURO + fotos BETALEN BEDANKT
Dus nu werkt het CBR een keer snel, is het nog niet goed.
U neemt dit risico zelf door nu al verleninging aan te vragen.
U had tot eind februari kunnen wachten, maar dan liep u het risico dat u te laat een nieuw rijbewijs zou krijgen.
U kunt dit niet op het CBR afschuiven, dit is echt uw eigen inschatting.
Beetje jammer dat u een ander de schuld geeft, terwijl zij niet verantwoordelijk zijn.
verwijdert
Laatst gewijzigd door leen2012 op 13 dec 2011 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
VioletPrue
En bij een rijbewijs werkt dit niet zo.leen2012 schreef:VioletPrue het gaat niet over de vraag wie ik de schuld geef maar over de verlenging mijn rijbewijs die is tot en met 14 maart geldig heb ook voor betaalt tot en met ook mijn huur en verzekeringen als ik die eerder betaal verandert de datem toch ook niet
Hoe lang heeft u al een rijbewijs?
Want na een paar keer verlengen mag toch aangenomen worden dat men zoiets weet.
Het blijft uw eigen verantwoordelijkheid.
P.S.
Het is anders erg duidelijk dat u dit de schuld vindt van het CBR.
En da's een beetje jammer, want het is hun schuld niet.
verwijdert
Laatst gewijzigd door leen2012 op 13 dec 2011 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Tip: Volgende keer wachten tot verval datum dan keuring aanvragen, dan 1 a 3 maanden niet kunnen rijden maar dan krijg je ook een rijbewijs die 3 jaar geldig is. Als dat is wat je wil op die manier doen.mij in ieder geval nu krijg ik er een met een beperking van drie jaar en ik vind dat ik daar ook recht op heb
Nederland is echt een land van klagers aan het worden.Neem een voorbeeld aan een bekend cruyfiaans gezegde ieder nadeel heeft ook zijn voordeel.
gr Henk
-
VioletPrue
Dus omdat ík dit weet en u niet, is dat bijzonder?leen2012 schreef:ik heb mijn rijbewijs 45 jaar je verlengd om de tien jaar tusendoor groot rijbewijs en motor gehaal dus dat weet ik niet of dat toen ook zo werkte
mij in ieder geval nu krijg ik er een met een beperking van drie jaar en ik vind dat ik daar ook recht op heb en geen 2 jaar en 7 maanden
en of ik het cbr daar de schuld van geef vind van wel nergens word je dit vertelt heel bie zonder dat jij dit weet zeg me waar je dit vandaan hebt want ik laat het er niet bij zitten
Overigens vind ik 'zeg me waar je dit vandaan hebt' niet echt een nette manier om iemand iets te vragen.
Dit is iets wat ik weet omdat mijn moeder dit ook aan de hand heeft gehad en ik vind het logisch.
Het besluit is nú genomen en niet pas in maart.
Uw rijvaardigheid is nú vastgesteld en 'alvast' voor in maart, aangezien dit absoluut niet kan.
Geen arts kan voorspellen of u in maart nog gezond bent om fatsoenlijk te kunnen rijden.
Dus bent u nú in staat geacht om te rijden en u heeft nú om verlenging gevraagd.
Dan krijgt u ook nú uw rijbewijs.
Is toch heel logisch?
Wilt u zeker weten of dit allemaal correct is gegaan?
Bel morgen even met de gemeente en/of met het CBR.
ach
Laatst gewijzigd door leen2012 op 13 dec 2011 21:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
VioletPrue
Die € 300,- is ook nodig, om vast te kunnen stellen dat u nog veilig de weg op kan.leen2012 schreef:ach henk wat is klagen mag ik omdat ik toevalig diabeetes heb moet ik bijna 300 uit mijn knip trekken en krijg niet waar ik recht op heb worden we niet met alles gepakt als je ziek ben heeft niks met dit onderwerp te maken maar in januari moet ik al 220 eigebijdragen betalen omdat ik bij een recept hier al aan zit
blijf maar gezond kan je nog veel spreekwoorden maken ik heb hier niks aan ik wil advies waar ik wat mee kan
Daarom heb ik dus geen rijbewijs, ik mág niet eens rijden met mijn medicatie.
En kom kom, die € 220,- ben ik ook in januari al kwijt.
Welkom bij de club, doe je geen drol aan.
'zeg
Laatst gewijzigd door leen2012 op 13 dec 2011 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
VioletPrue
Ik zal u verder vooral geen tips meer geven, want die worden overduidelijk niet op prijs gesteld.leen2012 schreef:'zeg me waar je dit vandaan hebt' zeg me waar U dit vandaan hebt is een vraag mischien heeft u het wel ergens gelezen en heb ik hier wat aan en dat ik het cbr op moet bellen ja weet ik ook wel maar ik zoek info en voor dat ik op bel goed geifomeerd wil zijn
Fijne avond en succes met het CBR.
Voor ik hen belde, zou ik als ik u was nog even goed nakijken wat een vraag is.
a
Laatst gewijzigd door leen2012 op 13 dec 2011 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, dit is altijd al zo geweest. En dat je ook kunnen weten omdat je na 45 jaar je rijbewijs minstens een keer hebt moeten verlengen. Dat je tussendoor twee andere categorieen gehaald hebt, doet daar niets aan af. Eigenlijk is het zo dat door tussendoor examen te doen, je ook vaker moet verlengen, niet minder. Je gebruikt dan immers niet alle termijnen voor de volle tien jaar.leen2012 schreef:ik heb mijn rijbewijs 45 jaar je verlengd om de tien jaar tusendoor groot rijbewijs en motor gehaal dus dat weet ik niet of dat toen ook zo werkte
i
Laatst gewijzigd door leen2012 op 13 dec 2011 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Nou nou en je verlies is : jaja en hele 15 euro
Je bent 15 hele euro kwijt aan 2 en halve mand........................
Dat je wil klachen is duidelijke, dat je onterecht klacht en de schuld bij cbr neerlegt is overduidelijke.
Je bent 15 hele euro kwijt aan 2 en halve mand........................
Dat je wil klachen is duidelijke, dat je onterecht klacht en de schuld bij cbr neerlegt is overduidelijke.