LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zorgtoeslag

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

zorgverzekring

Peiling eindigde op 06 mei 2006 12:59

vele
0
Geen stemmen
actie
2
50%
samen staan we sterk
2
50%
 
Totaal aantal stemmen: 4

rene van haarlem
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 apr 2006 12:30

zorgtoeslag

Ongelezen bericht door rene van haarlem »

beste lezers.

ik ben :evil: inderdaad des duivels op de belastingdienst.
ik heb tot opheden nog steeds niets ontvangen dagelijks hang ik met de de belatingdienst aan de telefoon zo ook vandaag.
ze vertelde me dat ze nooit een formulier hadden ontvangen ik plofte bijna uit elkaar. Ik heb maar een wao uitkering van 800 euro ik netto per maand 0ngeveer 300 euro om van te leven ik heb 2 kinderen die wel bij hun moeder wonen maar graag in de weekende bij komen maar ik moet ze teleurstellen ik heb er geen geld meer voor dat doet pijn heel veel pijn ik moet nu weer papieren invullen en dan duurt het tussen de 6 a 8 weken eer ik een bericht krijg over de toeslag voor de gezondheidszorg.
Ik ben ernstig ziek en moet binnen kort een zware long operatie ondergaan maar ik weet niet of ik me nog langer kan verzekeren.
ik zit minimaal 3 a 4 keer per week in het ziekenhuis voor mijn trombose longembolien ziek bloed en ga zo maar door.
daarom wil ik een oproep plaatsen.
iedereen die problemen heeft met de toeslagenwet maak een vuist een potlood kan je breken maar 20 potloden gaat niet dus als we met z'n alle opstaan voor actie kunnen we misschien iets bereiken
voor eventuele reacties kunnen jullie me altijd mailen elke mail zal ik doorsturen naar de betreffende instanties mensen sta op en laten de gedupeerde er met z'n alle wat aan gaan doen .
een goed loge voor de belastingdienst zou moeten zijn
MAKKELIJKER KUNNEN WE HET NIET MAKEN MOEILIJKER WEL

e mail adres [email protected]

groetje rene van haarlem

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Je hebt geen geld meer voor je kinderen, maar blijkbaar wel voor een internetaansluiting?

Verder is het zo dat de belastingdienst een beetje overbelast is met al die formulieren en toestanden. Lullig, maar het kan gebeuren. Moet je niet al te moeilijk over doen, maar gewoon meewerken en de boel opnieuw invullen.

rene van haarlem
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 apr 2006 12:30

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door rene van haarlem »

sorry maar ik heb in ternet nodig i.v.m de trombose dienst zelf prikken noemen ze dat maar bedankt voor je reactie
groetjes rene.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Frankkk »

doe je aanvraag opnieuw, maar dan via het computerprogramma dat je kunt vinden op toeslagen.nl. Je kunt niet bewijzen dat je het hebt verstuurd, dus je hebt geen poot om op te staan.

Het is erg naar, maar je zult niets bereiken met protest. Stuur je je aanvraag wederom per post, doe dit dan aangetekend MET handtekening retour, dan heb je tenminste bewijs.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door bot321 »

Wordt tijd dat je eens een andere studie
volgt Dilbert.Je moet je ogen uit je kop
schamen met zo'n reactie.
Je moet je eigen eens wat menselijker
opstellen.Ze hebben het niet allemaal
zo goed als jij.

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 02 jul 2007 21:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Jonjo »

@Bot321. Ik ben het volkomen met je eens. Die Dilbert is een galbakkie die zijn partner laat werken en zelf de hele dag "speelt"met z'n computertje.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik moet mijn ogen uit mijn kop schamen voor een volkomen terecht reactie? Nou nee dat dacht ik niet.

Verder werkt mijn partner inderdaad de hele dag, maar van de hele dag spelen met mijn computer is geen sprake. Ik wou dat ik er tijd voor had, maar er zal ook nog een studie en werk gedaan moeten worden.

Mensen zoals Jonjo hebben blijkbaar een wat verwrongen kijk op de werkelijkheid, maar die hoeft niet op mij geprojecteerd te worden lijkt mij.

sprokkel
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 mar 2004 09:28

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door sprokkel »

Dilbert29,
Die verwrongen kijk op jouw daar hoor ik ook bij, je bent en blijft een botterik, misschien wordt het tijd om je om je eens aan te melden voor een cursus beleefdheid, in plaats van een studie.

rene van haarlem
Berichten: 22
Lid geworden op: 06 apr 2006 12:30

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door rene van haarlem »

dilbert denk dat ik de hele dag met mijn pc zit te spelen nee ik hem nodig voor de trombosedienst en de meeste tijd breng ik door in het ziekenhuis. elke dag leven met pijn ik zou graag eens een dagje met je willen ruilen :?: ik denk dat hij dan wel een beetje beter zou na denken om te zeggen dat ik alleen maar zit te spelen achter de pc mensen reeds bedankt voor jullie steun
rene

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door G7 »

Beste Renee. Het is nu eenmaal zo bij Dilbert en zijn "vrienden", dat als je een uitkering hebt om wat voor reden dan ook, of je hebt het financieel wat minder dan zij, dan behoef je geen pc /internet te bezitten, volgens hen.

Renee, zodra je ziet, dat hier weer een posting van "hun" geplaats wordt, gewoon doorscrollen. Is de moeite niet waard, om te lezen.

Ik wens je het allerbeste ermee en hoop dat je conflicten spoedig opgelost zullen worden.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Jonjo »

@ RENE, ik hoop dat de gezondheidstoestand voor jou snel verbeterd. m.vr.g. Jonjo. ps laat je niet afblaffen door enkele figuren hier op de site.

kluk-kluk
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 mar 2006 10:41

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door kluk-kluk »

wat denkt dilbert wel dat als je in de wao zit geen internet mag hebben?
ik zit ook in de wao en heb ook niet zoveel te makken maar ik heb wel een internet aansluiting :lol: .
o, en nog wat IK ROOK NIET.
want je hebt ook mensen zat die klagen steen en been maar roken als een ketter, dat is het eerste waar je veel geld mee kan besparen als je niet zoveel te makken hebt.
en wat bertreft een internet aansluiting daar kun je tegenwoordig niet zonder,wil je een beetje mee gaan met je tijd. :wink: .
dus dat staat helemaal los van het feit dat de belastingdienst niet op tijd de toeslagen uitbetaald waar je recht op hebt.
zulke personen als dilbert moeten eerst zelf in zo,n situatie terecht komen ,dan weten ze wat het is om ziek thuis te zitten.
want sommige mensen denken dat wao,ers met PLEZIER thuis zitten.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Beste Renee. Het is nu eenmaal zo bij Dilbert en zijn "vrienden", dat als je een uitkering hebt om wat voor reden dan ook, of je hebt het financieel wat minder dan zij, dan behoef je geen pc /internet te bezitten, volgens hen.

Renee, zodra je ziet, dat hier weer een posting van "hun" geplaats wordt, gewoon doorscrollen. Is de moeite niet waard, om te lezen.
Er is geen 'hun" zoals ik al eerder zei, ik ken die zogenaamde vrienden niet die ik zou moeten hebben.

Verder geld hetzelfde voor de berichten van zuurpruim G7, die kun je gewoon overslaan.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door bot321 »

Nou Dilbert vrienden heb je niet zal je nooit
krijgen ook met zo'n instelling.
Wil je een goeie raad geven tegen beter weten
in want je weet het toch beter.
Als je uitgestudeerd bent en je gaat werken
verander dan je houding ten opzichte van je
collega's anders lig je er binnen een maand uit
met een knal voor je harses geen hersens want
die heb je niet.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Nou Dilbert vrienden heb je niet zal je nooit
krijgen ook met zo'n instelling.
Maak je om mij geen zorgen, ik heb vrienden genoeg. En met mijn instelling is ook niets mis, een beetje realisme zou geen kwaad kunnen voor sommigen op dit forum.

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Jonjo »

Ga dan je vrienden voorzien van adviezen en commentaar.

Miles79
Berichten: 119
Lid geworden op: 27 jan 2006 14:38

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Miles79 »

edit
Laatst gewijzigd door Miles79 op 02 jul 2007 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Dank je wel Miles79, jij kunt het beter uitdrukken als ik, maar zegt wel precies wat ik bedoel.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: zorgtoeslag

Ongelezen bericht door G7 »

Ja, ik ben het er ook helemaal mee eens! :shock:

Gesloten