LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zorgtoeslag van iemand anders

Ben je het niet eens met de regelgeving of de overheid? Ventileer hier jouw mening.

Wat te doen ?

Blijven bellen (kost mij geld)
0
Geen stemmen
Geld oppotten tot ze er zelf om vragen
6
100%
Geld terug blijven overmaken
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 6

Marco_M

Zorgtoeslag van iemand anders

Ongelezen bericht door Marco_M »

Nou krijgen wij dus van af het begin zorgtoeslag van iemand anders op onze rekening gestort (maar wel netjes onze ook). Dit gemeld aan de Bdienst en die vertelden niks te doen tot we een brief ontvangen hadden waarin staat wat te doen.
Dit zo gedaan, brief werd ontvangen terwijl een 2e zorgtoeslag ook al binnen was gekomen.
Goed in de brief stond het gironummer en het wat je erbij moest zetten.
Netjes gedaan dus. Krijg ik de 3 maanden erop weer zorgtoeslag voor dezelfde persoon. weer gebeld. zou stop gezet worden. Ik weer netjes het geld overgemaakt. Kreeg 10 dagen later het geld weer terug op de rekening gestort met vermelding te veel betaald.
argghhhhh. Heb nu echt zoiets van: moet ik het nu houden, ze willen het niet meer terug

karr-2

Re: Zorgtoeslag van iemand anders

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik zou het oppotten tot ze er zelf om vragen. Je hebt je best gedaan om te melden dat het fout gaat, meer kun je niet doen. Lekker rente trekken dus.

Martin1976

Re: Zorgtoeslag van iemand anders

Ongelezen bericht door Martin1976 »

lekker houden dan toch? je hebt het gemeld en als ze dan toch blijven overmaken, lekker op een spaarrekening zetten en rente ervan plukken! :D

Gesloten