hallo
12easy heeft een actie met een tank card. Je kunt die kaart kopen voor 50 euro (dit is een borg). Elke keer als je tankt en met deze kaart betaalt krijg je op de al gegeven korting van de pomphouder een extra 4 cent korting.
Verder zijn de voorwaarden gegeven en er staat volgens mij geen "addertjes onder het gras"
Je kunt namelijk ook kennissen uitnodigen, als die zich aanmeldt ontvang je 10euro, is dit op te kunnen spammen of?
Heeft iemand hier al ervaring mee
Met vriendelijke groet,
Sjaak
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] 12easy tank card oplichterij of niet?
Re: 12easy tank card oplichterij of niet?
Beetje laat misschien Sjaak, maar ik reageer toch maar.
Wij maken al een tijdje gebruik van de MTC card die je via 12Easy kunt verkrijgen.
Tot op heden hebben wij geen enkel probleem ondervonden.
Mijn man houdt alle meterstanden en tankgegevens bij en het enige dat hem soms opvalt is dat er niet 4 maar bijv. 4,5 cent korting gegeven wordt per liter.
Minder is het nog niet geweest.
Wij hadden in het begin ook zoiets van: "zou dit wel kloppen en nu moeten we vast bij een bepaalde pomp gaan tanken of zo".
Helemaal niet waar, zelfs de minipomp hier om de hoek accepteert de MTC.
Overigens hebben wij nooit borg betaald, maar kregen hem in actieperiode en hebben ze enkel 0,02 of zo afgeboekt om de rekening te checken.
Succes!
Wij maken al een tijdje gebruik van de MTC card die je via 12Easy kunt verkrijgen.
Tot op heden hebben wij geen enkel probleem ondervonden.
Mijn man houdt alle meterstanden en tankgegevens bij en het enige dat hem soms opvalt is dat er niet 4 maar bijv. 4,5 cent korting gegeven wordt per liter.
Minder is het nog niet geweest.
Wij hadden in het begin ook zoiets van: "zou dit wel kloppen en nu moeten we vast bij een bepaalde pomp gaan tanken of zo".
Helemaal niet waar, zelfs de minipomp hier om de hoek accepteert de MTC.
Overigens hebben wij nooit borg betaald, maar kregen hem in actieperiode en hebben ze enkel 0,02 of zo afgeboekt om de rekening te checken.
Succes!