LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] anwb helpt niet alleen als je op vakantie bent

Andere onderwerpen over auto en vervoer
borrelien

anwb helpt niet alleen als je op vakantie bent

Ongelezen bericht door borrelien »

De anwb is vandaag niet komen helpen omdat ik onderweg was naar m'n werk in Belgie en mijn auto stukken kreeg. Maar blijkbaar word je alleen geholpen als je op vakantie bent of een vrijetijds besteding aan het doen bent. Maar daar kan ik niets van terugvonden op de site alleen prijzen ze aan dat ze graag mensen helpen en dat ze veilig onderweg zijn maar dan moeten ze er wel bij zetten voor de gewone nederlander dat het alleen geld als je op vakantie bent dus anwb ik zie wel hoe ik thuis kom daar betalen we nu 75 euro per jaar voor en bedankt.
dus mensen lidmaatschap bij de anwb is een lachertje als je gewoon iedere dag je brood gaat verdienen en denkt dat je veilig onderweg bent :oops: :oops:
Dus we gaan het lidmaatschap per direct opzeggen en ik zag al wel dat dat ook weer geld gaat kosten zo hebben ze je altijd.

kweenie

Re: anwb helpt niet alleen als je op vakantie bent

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat was het probleem dan? Normaal komt de wegenwacht wel gewoon, ook als je naar je werk moet. Dus dan denk ik dat er meer aan de hand was. Wat voor 'stukken' had je dan? Ben je wel zelf lid, niet je partner? Was het niet in je woonplaats terwijl je geen woonplaatshulp hebt?

Pindakaaspotje

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

oplossing is heel simpel, gewoon niet vermelden dat je voor je werk daar bent dat gaat in principe niemand iets aan. gebruik je het echt beroepsmatig is het niet meer dan terecht.
Hetzelfde topic is al geweest, en wat Pinda schrijft is juist.
Op de vraag ben je zakelijk hier, heb je vermoedelijk het verkeerde antwoord gegeven, dan wordt jou niet geholpen..

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Voorwaarden lezen??
Wat is dat :mrgreen:

Gesloten