Hoi,
Wij hebben sinds 2005 een europalidmaatschap inclusief. Vervangend vervoer.
omdat mijn vrouw 95% van de tijd in de auto rijdt, hebben we het lidmaatschap op mijn vrouw der naam gezet.
en voor mij een partnerpas aangevraagd voor 2015.
met de wetenschap dat je 2 kentekens per jaar kunt opgeven voor pech service bij de anwb, dacht ik dat we dus goed zaten..NEE dus.
mooi weer om lekker met de motor te toeren, dus hop omkleden motor uit de garage en weg.
heerlijk zeg, zo met dat warme voorjaarszonnetje.
Totdat ik bij Eindhoven op de A2 kwam.klik , motor uit niks meer daar.
met pijn en moeite en met behulp van een vrachtwagen chauffeur veilig op de vluchtstrook terecht gekomen. Tussen 2 vangrails staan waar aan beide kanten de auto's je voorbij razen is niet de meest lekkere plek om te gaan bellen. Maar goed.
Ik bel met de anwb app. En mijn partnerpas in de aanslag.
maar de vriendelijke mevrouw had alle gegevens al op het scherm staan dankzij de app.
super....
maar zegt ze, dat kenteken is bij ons niet bekend.
tja is van mijn motor. Maar dat maakt toch niet uit??? Ik mag 2 kentekens opgeven voor reparatie.
dat klopt meneer, alleen niet met uw partnerpas.. als u wilt dat we komen. Dan zult u een lidmaatschap moeten afsluiten.
Ja doe dan maar, is hier nu niet echt het moment en de plek om over zo iets te bakkeleien, ik ga ogen wel naar jullie winkel in venlo om alles te regelen.
bam 150 euro boete erbij . Omdat ik geen lid ben..
De monteur kon mij niet helpen daar. En ik werd afgesleept.
dag erna...
get zat me niet lekker. Dus naar de anwb winkel in venlo.
niks ten nadelen van die mevrouw daar hoor. Ze heeft gedaan wat ze kon.
ik heb het hele verhaal uitgelegd aan haar. En ze is gaan bellen met een collega ( vN het hoofdkantoor Denk ik).
Naja zegt ze, deze partnerpas staat op uw auto geregistreerd. En niet op uw motor.
Dat maakt toch niet uit?? Ik mag toch 2 kentekens per jaar opgeven voor reparatie???
daar kreeg ik al geen antwoord op.
wat we voor u kunnen doen is een partnerlidmaatschap afsluiten . Voor Nederland. .
Nee, dan wil ik het zelfde als onze auto.. Dus Europa service.
dat gaat niet want dan zou mijn partnerlidmaatschap duurder zijn dan ons auto pakket..
De vraagtekens vliegen met mach 3 en met zijn duizenden inmiddels Door mijn hoofd en ik begrijp er compleet de ballen meer van.
dan moet het hoofdlidmaatschap ook gewijzigd worden.
Dus dat worden 2 abonnementen inclusief. 1x Aanhangwagen service Europa. 369 euro.....
Stuiter de stuiter de stuiter.......
zoveel??????
ja zegt ze, die boete van gisteren van 150 euro zit hier ook nog bij....die doen we er niet vanaf .. ik snap het ook niet zegt de medewerkster. Maar dit hè ik van mijn telefonische collega te horen gekregen.
ik weet niet hoor maar ik voel me behoorlijk genaaid.
We zijn inderdaad al lid vanaf 2005 en inclusief. Deze melding hebben we 3x de anwb moeten bellen.
We zijn getrouwd. Dus toen ik die reclame van die partnerpas zag ,dacht ik ,met een partnerpas erbij zitten we wel goed.
Niet dus....
Het liefst zou ik alles opzeggen maar dat gaat pas over 1 jaar...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] anwb partnerpas en geen lid zijn
-
Re: anwb partnerpas en geen lid zijn
Misschien had je eerst even moeten kijken wat nu de bedoeling van die partnerpas is.
http://www.anwb.nl/wegenwacht/extrapas/partnerpas
Met de ANWB Partnerpas helpen wij alleen bij pech in de gezinsauto waarvan u het kenteken aan ons heeft doorgegeven.
http://www.anwb.nl/wegenwacht/extrapas/partnerpas
Re: anwb partnerpas en geen lid zijn
je kunt voor veel minder geld een of alle twee via je verzekering voor Pechhulp dekken. Die gaan meestal op kenteken en dan maakt het niet uit wie er met de auto of motor rijdt.
Maar bij Centraal Beheer( daar ben ik dan verzekerd) is dit wel duurder als de auto/motor ouder is dan 10 jaar. Even vergelijken dus en gewoon de goedkoopste optie kiezen.
Maar bij Centraal Beheer( daar ben ik dan verzekerd) is dit wel duurder als de auto/motor ouder is dan 10 jaar. Even vergelijken dus en gewoon de goedkoopste optie kiezen.