Beste forumgebruiker,
Graag advies over het volgende.
Op 13 november 2010 stuur ik de ANWB opzegbrief eruit, beetje aan de late kant, maar in de goede hoop dat hij de 15e binnen is geweest bel ik de klantenservice.
Ik vraag de medewerker of de brief tijdig is binnengekomen: "Nee, die kwam binnen op de 22e november (???) maar er is een coulance regeling van toepassing". De termijn zou 5 werkdagen verlengd worden i.v.m. verlate post door stakingen/onrust bij TNT Post. Er werd mij mondeling medegedeeld dat de opzegging in behandeling is genomen.
Vervolgens ben ik verhuisd en zie ik gisteren 24 maart, brieven van de ANWB van mijn oude adres d.d. 12 februari met een laatste aanmaning, d.d. 8 maart een laatste aanmaning van Inkasso Unie B.V. dat er stappen andere ondernomen worden als ik niet binnen 7 dagen heb betaald.
Goed, ik verwacht vandaag de brief van Inkasso Unie binnen op mijn oude adres, waarin mogelijke maatregelen en buitengerechtelijke incasso kosten in rekening zullen worden gebracht geinformeerd worden (die ga ik dus halen).
Ik begrijp dat er een grens getrokken moet worden qua opzegtermijn, maar dan is het niet netjes dat de medewerker vertelt dat het in orde is. Vandaag vertelt de klantenservice dat ik pech heb (hoe toepasselijk) en dat ik maar contact moet opnemen met Inkasso Unie (daar sta ik nog niet in het systeem).
Ik wil het graag netjes afhandelen, zit ongewenst met twee pechhulp diensten en wordt ook nog eens bestookt met incasso-procedures op mijn oude adres. Ik zou graag zien dat ANWB zich inzet voor een gemaakte fout en een teleurgestelde klant.
Advies is welkom.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |