Hallo,
Ik heb hetvolgende probleem.
Ik heb mijn VW Kever gestald staan bij Stalling.nl te Langeweg.
Op 27/07/08 heb ik via de website van de stalling aangegeven dat ik op 02/08/08 mijn auto wilde ophalen en erbij opgemerkt dat het de laatste keer zou zijn en dat ik dan ook gelijk het pasje voor de buitenpoort wilde inleveren.
Op de aangegeven datum een auto transporter gehuurd (€ 28,=)
En naar Langeweg gereden.
Aldaar aangekomen bleek dat de Kever niet klaar stond in de ophaal-sluis. Maar als hij er toch gestaan had, kon ik er niet bij, aangezien mijn pasje niet werkte op de poort.
Hierop gelijk gebeld, kreeg voicemail, deze ingesproken of hij me zsm terug kon bellen. Na een uur en meerdere telefoontjes de hoop opgegeven en weer naar huis gegaan en aan het eind van de dag de transporter weer weggebracht. 213 km verreden en € 28,= kwijt.......
Thuis heb ik een mail gestuurd op hij contact op wil nemen, ook hierop krijg ik geen reactie, zelf geen "out-of-office-reply". Het lijkt me sterk dat deze persoon op vakantie is in deze periode, aangezien er seizoensgebonden spullen als boten, campers, caravans en klassieke autos gestald worden.
Ik heb contact gehad met de politie regio Moerdijk (Hier van Langeweg onder) maar deze zeggen dat ze niets voor me kunnen betekenen.
Mij lijkt het echter dat deze persoon in principe mijn auto ontvreemd heeft, aangezien hij me de toegang ernaar verijdeld en ook geen contact zoekt, lijkt mij reden genoeg om toch iets te doen als politie zijnde......
Wie heef ter raad voor mij, zodat ik mijn auto snel terug heb.
Of wie kent Yves Bonnet (of Bonet) uit Rotterdam en weet waar ik hem kan bereiken?
Alle hulp is welkom, dank je wel!!!!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] auto niet beschikbaar bij stalling.nl
Re: auto niet beschikbaar bij stalling.nl
Niemand tips????????????
http://www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,, ... 3&zoek.y=6
Domeinnaam stalling.nl
Administratieve contactpersoon OOS000645-XS4AL
C.A. Oosterwijk
+31 (0)786111007
[email protected]
Domeinnaam stalling.nl
Administratieve contactpersoon OOS000645-XS4AL
C.A. Oosterwijk
+31 (0)786111007
[email protected]
Hallo,
uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen.
Heb de beste man kunnen bereiken en de kever is inmiddels volop in de restauratie.
Guido Brouws
uiteindelijk is alles toch nog goed gekomen.
Heb de beste man kunnen bereiken en de kever is inmiddels volop in de restauratie.
Guido Brouws