Weer een blunder van Centraal Beheer, na zulke goede afspraken gemaakt te hebben met Ronald van het "Webcareteam" ontvang ik 4 dagen laten een Royementsverklaring van Centraal Beheer voor 17 jaren ipv de toegezegde 24 jaren (wat eigenlijk 31 jaren zouden moeten zijn).
Direct de dag erna heb ik CB een mailtje gestuurd hierover en gevraagd of dit een grapje is. Tot nu toe niets teruggehoord hierover.
Ondertussen heb ik natuurlijk niet stilgezeten en klachten gedeponeerd bij Roydata, Bond van Verzekeraars en bij Tros Radar.
Ondertussen heb ik ook een inzage gekregen in de regels van Roydata en daarin staat duidelijk dat de verzekeringsmaatsschappijen het zuivere aantal schadevrije jaren moet aanleveren, en niet het aantal wat ze hanteren voor het bonus/malus systeem. Wel raar dat Centraal Beheer zich zelf niet houdt aan regels die ze zelf hebben afgesproken. Ook raar is dat Roydata zelf daar niet op let, zo maken ze van zichzelf een onbetrouwbare databank.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |