LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betaalde opzeggingservice ten dele uitgevoerd door ANWB

Andere onderwerpen over auto en vervoer
tnuttie

Betaalde opzeggingservice ten dele uitgevoerd door ANWB

Ongelezen bericht door tnuttie »

In november 2011 heb ik gebruikt gemaakt van een aanbieding van de ANWB. Je kon een lidmaatschap/pechhulp aangaan met ingang van december 2011 en hoefde pas te betalen vanaf 1 januari 2012. Conclusie (volgens aanbieding) 1 maand gratis. Dit telefonisch gedaan. Gevraagd of ik het lidmaatschap meteen kon opzeggen. Was mogelijk MAAR moest daar wel € 7,00 voor betalen (?). Toch maar gedaan om te voorkomen dat ik eea zou vergeten ivm druk druk druk.
Wat schept mijn verbazing ligt er thuis in de bus een "bronzen" lidmaatschap. Meteen gebeld omdat ik dacht dat er een foutje gemaakt was. Wat schepte mijn verbazing toen ik een onvriendelijke medewerkster aan de telefoon kreeg......Nee hoor mijnheer alleen de pechhulp is opgezegd het lidmaatschap ad € 17,50 blijft gewoon bestaan. Maar mevrouw ik heb toch € 7,00 betaald om dit soort dingen te voorkomen??? Niets mee te maken mijnheer. Ik kan alleen uw lidmaatschap beeindigen met ingang van 1 januari 2014...... Gevraagd naar een leidinggevende. Kreeg ik niet te spreken. Je loopt tegen een muur op. Ik ga storneren en ben benieuwd hoe daar op gereageerd wordt. Hoop dat Rader een keer aandacht besteed aan dit soort oplichtingspraktijken :x

sephora30

Re: Betaalde opzeggingservice ten dele uitgevoerd door ANWB

Ongelezen bericht door sephora30 »

Algemene voorwaarden gelezen??

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ga storneren en ben benieuwd hoe daar op gereageerd wordt.
Moet je vooral doen , als jij problemen wilt hebben.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Daar weet ik het antwoord wel op...............

met een incassobureau, deurwaarder, rechtzaak :lol:

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

tnuttie, zou maar niks van dit alles doen wat je van plan bent; je bent echt Kalimero en zij zijn groot! Ach, dat jaar vliegt voorbij, gewoon ergens komende september/oktober in je agenda zetten: ANWB opzeggen, dan ben je ruim voor 15 november 2013 op tijd om in 2014 weer "los" van ze te zijn.

tanne

Ongelezen bericht door tanne »

Ik heb mijn wegenwacht voor 2013 in 1e week dec 2012 betaald ( na 20 jaar lidmaatschap!) maar helaas ivm met scheiding heb ik het wegenwachtabonnenment niet nodig voor 2013 omdat ik geen auto meer heb.
op 17 dec 2012 heb ik de anwb direct gemaild en de situatie uitgelegd en gevraagd om het geld terugste storten.
Na meerdere mails en geen antwoord van de anwb heb ik in januari gebeld en kreeg ik vervolgens via een telefoniste te horen dat het bedrag niet word teruggestort... erg teleurstellend!!
ik wil nu een klacht indienen

wie heeft de zelfde ervaring?

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Er zijn er zeer veel met dezelfde ervaring en een klacht indienen is totaal nutteloos. Om ook maar iets te kunnen bereiken zult u eerst moeten "overlijden" , bij wijze van spreken. Zelfs mensen die invalide worden en niet meer mogen rijden moeten de volledige rit uitzitten. Dit is weer een boterham "helaas pindakaas".

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

tanne schreef:Ik heb mijn wegenwacht voor 2013 in 1e week dec 2012 betaald ( na 20 jaar lidmaatschap!) maar helaas ivm met scheiding heb ik het wegenwachtabonnenment niet nodig voor 2013 omdat ik geen auto meer heb.
op 17 dec 2012 heb ik de anwb direct gemaild en de situatie uitgelegd en gevraagd om het geld terugste storten.
Na meerdere mails en geen antwoord van de anwb heb ik in januari gebeld en kreeg ik vervolgens via een telefoniste te horen dat het bedrag niet word teruggestort... erg teleurstellend!!

Weetu hoeveel mensen er gaan scheiden,door situatie ineens niet meer kunnen rijden?
U bent niet de enige al denkt u nu van wel,maar dagelijks zullen ze verzoeken krijgen...
Ze zijn er heel duidelijk en streng in

Maar doe vooral wat u goed dunkt denk alleen dat ik het antwoord al weet........er gaat niks gebeuren standaard antwoord zie voorwaarden

Succes

Gesloten