Hieronder een gedeelte uit een fax die ik naar Shell heb verzonden. Sinds enige jaren maak ik gebruik van een Shell Tankkaart, hiervoor moest een borg gestort worden van €500.
Volgens de afgesloten overeenkomst zou ik over de borgstorting een marktconforme rente ontvangen die zo spoedig mogelijk na uitbetaling door uw bank naar mijn bankrekeningnummer wordt overgemaakt.
Na telefonisch contact met Shell (omdat op de emails geen antwoord komt) heb ik begrepen dat Shell geen rente zal uitbetalen over de borgsom met als reden dat Shell onvoldoende rente ontvangt van de borgsom van de bank.
Dit vind ik niet acceptabel ik heb een overeenkomst met Shell en niet met uw bank.
Zeker gezien de huidige winstcijfers van Shell is dit ridicuul.
Uiteraard is dit ook nog eens een communicatieprobleem naar uw klanten want u heeft deze niet geïnformeerd over het niet uitbetalen.
Wat moet je hier nu mee, uiteraard gaat het om kleine bedragen maar ik denk dat dit voor Shell in zijn totaliteit om een behoorlijk bedrag gaat.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Borgsom bij Shell
Re: Borgsom bij Shell
goh 187 views en geen enkele reactie
Re: Borgsom bij Shell
Tjah wat moet men er ook van zeggen, het is vervelend maar ja......koudhe schreef:goh 187 views en geen enkele reactie