Hoi,
Ik vraag me af of meer mensen zijn die problemen hebben met de verlichting van deze tunnel.
Met regelmaat is de nacht verlichting aan terwijl de zon hoog aan de hemel staat, of dag verlichting als het inmiddels al helemaal donker is.
Ik heb zelf nog geen ongeluk hier door gehad maar ik kan me indenken dat er mensen zijn die dit niet verwchten.
M'n vriend en ik hebben al diverse malen naar rijkswaterstaat gebeld, maar er wordt gewoon niets aan gedaan.
Groetjes...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De verlichting van de Thomassentunnel bij Rozenburg (A15)
-
Re: De verlichting van de Thomassentunnel bij Rozenburg (A15)
Hi,
dacht altijd dat ik de enige was met dit probleem. Gisterochtend ging het bij mij bijna mis in de richting Europoort -> Rotterdam. Je rijdt hier echt een donker gat in, zelf rijd ik altijd met dimlichten aan, dus hier is niets mis mee. De andere rijrichting (Rotterdam -> Eurpoort) is overigens wel altijd in orde.
Heb net ook al even mijn ervaring gedeeld met Rijkswaterstaat (ww.rws.nl). Ben zeer benieuwd naar hun reactie.
Groet,
TT
dacht altijd dat ik de enige was met dit probleem. Gisterochtend ging het bij mij bijna mis in de richting Europoort -> Rotterdam. Je rijdt hier echt een donker gat in, zelf rijd ik altijd met dimlichten aan, dus hier is niets mis mee. De andere rijrichting (Rotterdam -> Eurpoort) is overigens wel altijd in orde.
Heb net ook al even mijn ervaring gedeeld met Rijkswaterstaat (ww.rws.nl). Ben zeer benieuwd naar hun reactie.
Groet,
TT