Vandaag heb ik een poging gedaan om mijn gereserveerde huurauto in Tilburg op te halen.
Jammer maar helaas. Er waren geen auto's meer aanwezig.
Dus werd ik gevraagd om zelf maar te annuleren via internet en het maandag nog maar eens te proberen.
Wat is dit?!?!?!?
Geen excuses of alternatieven werden er aangeboden....
Willen deze mensen hier uberhaupt wel iets verdienen of zo.
Ik heb over het algemeen wereldwijd goede ervaringen met Hertz vestigingen, maar dit is zo inmiddels al de tweede keer dat ik hier min of meer buitengekeken wordt.
Het lijkt wel of je deze mensen lastig valt als je een auto bij ze huurt....
Misschien dat mijnheer/mevrouw Hertz deze vestiging eens wat beter onder de loep moet nemen, want dit lijkt nergens op!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hertz Tilburg - Klantvriendelijk???
-
- Berichten: 527
- Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18
Re: Hertz Tilburg - Klantvriendelijk???
Zou je dan niet mijnheer/mevrouw Hertz eens moeten benaderen?CoenKatja schreef:
Misschien dat mijnheer/mevrouw Hertz deze vestiging eens wat beter onder de loep moet nemen, want dit lijkt nergens op!
-
- Berichten: 3493
- Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20
Re: Hertz Tilburg - Klantvriendelijk???
Als het elders wel goed gaat, dan komt het niet door Hertz, maar door horkerig gedrag van de lokale vestiging.
-
- Berichten: 715
- Lid geworden op: 01 sep 2010 18:39
Re: Hertz Tilburg - Klantvriendelijk???
Klopt, dus dan maar een klacht indienen bij hoofdkantoor van Hertz. Niet alle franchisers zijn even klantvriendelijk.renewouters schreef:Als het elders wel goed gaat, dan komt het niet door Hertz, maar door horkerig gedrag van de lokale vestiging.