LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HubHub is een regelrechte schande.

Andere onderwerpen over auto en vervoer
TonBro

HubHub is een regelrechte schande.

Ongelezen bericht door TonBro »

Ons land is een transportland, hoe klein we ook zijn we transporteren alles naar overal, behalve HubHub. HubHub is een dochteronderneming van PostNL en men weet zich daar te onderscheiden in onbeschoft gedrag en, helaas voor mij, het slopen van het artikel wat ik gekocht had bij een veiling.
Het begon allemaal zo mooi met een goed bod op een professionele printer bij BVA auctions. De transporteur was gauw gevonden deze wordt namelijk aanbevolen door BVA auctions dus dat zat wel goed, dacht ik.
De printer zou op 6 september bezorgd worden dus ik regel een IT-er om de printer aan ons netwerk te hangen. Het smsje ter bevestiging van de levering kwam keurig zoals afgesproken op 6 september, de printer niet. Tegen het einde van de dag, bijna 4 uur gewacht, kreeg ik een telefoontje van de chauffeur van HubHub. Hij stond voor de deur. Ik kijk uit het raam, geen vrachtwagen. Ik vraag hem netjes of hij het goede adres heeft want ik kon geen vrachtwagen ontwaren. De goede man ging vervolgens met mij in discussie. Na enige tijd moest hij toch echt toegeven dat hij niet voor de deur stond. Ik vraag hem of hij met zijn tweeën is gekomen zoals afgesproken, dan wordt het een moment stil. Hoezo, vraagt de man vervolgens. Ik leg hem geduldig uit dat het ding 120kg weegt en dat we voor het transport naar de 1e verdieping hebben betaald. Na een korte stilte zegt hij, ik lever het ding voor de deur af want we zijn wel met zijn tweeën maar we gaan hem niet naar boven tillen en hij verbreekt de verbinding. Ik bel de chauffeur 3 keer terug, geen reactie. U begrijpt, niemand heeft me teruggebeld gebeld, (ook na 3 weken nog niet overigens). Verbazingwekkend maar ik probeer zelf HubHub te bereiken, ruim voor 17:00 uur. Niemand neemt op tot de verbinding automatisch wordt verbroken. De volgende dag heb ik een klachtenformulier ingevuld (draak van een ding) in de hoop dat er iemand contact met me op zou nemen om dit op te lossen. Geen reactie anders dan een automatisch mailtje ter bevestiging van ontvangst. Nog een dag verder bel ik zelf HubHub maar je komt niet voorbij de telefonist.
Ik kreeg enorme spijt van mijn keuze voor HubHub temeer omdat ik nog een bestelling had lopen bij ze. 8 bureaustoelen.
Een week en een dag na het printer debacle kwamen zowaar de stoelen, keurig netjes en op tijd. Een mirakel. Ik raak aan de praat met de chauffeur van HubHub en die bleek weet te hebben van mijn printer. Hij wist me te vertellen dat hij zoek was in het depot. Hij zou er persoonlijk voor zorgen dat iemand van de planning contact met me op zou nemen. Jah, Jah. Ze moeten nog bellen. Ten einde raad heb ik contact opgenomen met PostNL of zij even aan wat touwtjes konden trekken bij HubHub als moederorganisatie zijnde. Dat konden ze wel en zouden ze doen. Jah, Jah. Niemand van HubHub nam contact met me op en via 'customer service' kreeg ik elke dag te horen, we onderzoeken het en bellen u terug. U begrijpt, niemand die belde. Na twee weken een mail, de printer zou de 20e sept bezorgd worden. Hoera! Geen printer de 20e..(SMS) Sorry, door interne problemen kunnen we uw artikel niet leveren zoals afgesproken, we nemen zsm contact op met u. Eind van de dag op 21 sept wordt ik gebeld door iemand van Exit@Home. Ik zeg, Exit@Home? Ja zegt een vriendelijke dame, wij hebben de opdracht van HubHub overgenomen en we komen morgen. Nou zeg ik, weet u dat u de printer naar de eerste verdieping moet brengen? Geen lift meneer? Nee, geen lift zeg ik met enige ironie! Wat twee uur later volgde was een smsje van HubHub, ze komen hoogst persoonlijk de printer brengen de 22e. Weer de IT-er besteld. In afwachting van de vrachtwagen sta ik voor de derde keer met de IT-er te wachten, tot er gebeld wordt. De chauffeur, hij kwam niet, de printer was namelijk dermate zwaar beschadigd op depot dat vervoer geen zin meer had, total loss. Er zou contact met mij worden opgenomen. U begrijpt, dat moeten ze nog steeds doen.
Mailtje, (anoniem), Beste 'verkeerde naam' u heeft de bestelling geweigerd op 22 sept. Wij gaan onderzoeken waarom zodra wij uw artikel hebben gevonden. Gevolgd door, zodra ik het gevonden heb zal ik u een schadevoorstel doen aan de hand van mijn bevindingen.
Tegen beter weten in, stel ik zelf een onderbouwde schadeclaim samen en stuur deze naar HubHub in de overtuiging dat zodra deze Neanderthalers uitgelachen waren ze zouden afkomen met een ridicuul tegenvoorstel.
Zou ik dan toch een glazen bol hebben?
Inderdaad. Ik kreeg een hemeltergend voorstel van HubHub die nog geen fractie van de gemaakte kosten zou dekken. HubHub verschuilt zich achter de AVC voorwaarden, zo stelt de anonieme grappenmaker van HubHub en of ik even mijn IBAN wilde geven zodat hij de betaling IN ORDE kon aanmaken. In orde, hij (of zij) weet niet eens wat het betekent.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 sep 2017 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Laatste regel verwijderd vanwege insinuerend schelden

TonBro

Re: HubHub is een regelrechte schande.

Ongelezen bericht door TonBro »

Jammer dat mijn laatste opmerking niet door de censuur is gekomen want hij was zeer gemeend en op zich best grappig.

renewouters

Re: HubHub is een regelrechte schande.

Ongelezen bericht door renewouters »

Klinkt als een zakelijk probleem. Verkeerd forum dus.

Gezien uw taalgebruik hoop ik dat uw klanten u laten vallen als een baksteen.... Een grote mond hebben over onbeschofte leveranciers en zelf zo praten/schrijven.... Dat getuigd niet van enig respect voor anderen.

Gesloten