LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incasso Star Quality & Atlantic Fix
-
Re: Incasso Star Quality & Atlantic Fix
Lijkt er inderdaad op dat een databestandje in handen van iemand is gekomen die daar nu handig gebruik van probeert te maken.
Als het goed is staat in de akte van cessie de cedent vermeld, dat is degene die de vordering verkocht zou moeten hebben aan de cessionaris, in dit geval incassobureau sterretje.
Stel de cedent hiervan op de hoogte, voorzien van een kopie van de akte van cessie. De kans is groot dat deze hierop stappen zal ondernemen.
En uiteraard niets betalen wat u niet verschuldigd bent.
Als het goed is staat in de akte van cessie de cedent vermeld, dat is degene die de vordering verkocht zou moeten hebben aan de cessionaris, in dit geval incassobureau sterretje.
Stel de cedent hiervan op de hoogte, voorzien van een kopie van de akte van cessie. De kans is groot dat deze hierop stappen zal ondernemen.
En uiteraard niets betalen wat u niet verschuldigd bent.
hallo,
ook ik heb afgelopen zaterdag(18 juni 2011) een brief gehad van incasso star quality met daarin nog een brief van atlantic fix.
noujah k hoef jullie niet te vertellen wat erin staat want dat hebben jullie al voor mij in dit forum neergezet.
maar het probleem is dat ik dit al heb betaald(gister heb k het overgemaakt).
ik d8 al na de betaling van dit klopt niet. maar k ga morgen gewoon naar het politiebureau op urk en doe aangifte van fraude en oplichting.
t is niet veel wat k heb betaald(49,95),maar die gasten moeten gepakt worden die hier achter zitten.
k zelf woon vlakbij Urk en Blokzijl en vond het al raar dat incasso star quality in blokzijl zat(terwijl blokzijl maar een klein dorpje is).
en het is gewoon 2 jaar geleden dat mn sterretje is gemaakt.
echte oplichters!
ook ik heb afgelopen zaterdag(18 juni 2011) een brief gehad van incasso star quality met daarin nog een brief van atlantic fix.
noujah k hoef jullie niet te vertellen wat erin staat want dat hebben jullie al voor mij in dit forum neergezet.
maar het probleem is dat ik dit al heb betaald(gister heb k het overgemaakt).
ik d8 al na de betaling van dit klopt niet. maar k ga morgen gewoon naar het politiebureau op urk en doe aangifte van fraude en oplichting.
t is niet veel wat k heb betaald(49,95),maar die gasten moeten gepakt worden die hier achter zitten.
k zelf woon vlakbij Urk en Blokzijl en vond het al raar dat incasso star quality in blokzijl zat(terwijl blokzijl maar een klein dorpje is).
en het is gewoon 2 jaar geleden dat mn sterretje is gemaakt.
echte oplichters!
het rif 12 is gewoon een huis.2 onder 1 kap en in dezelfde straat als het politiebureau.
k weet het want k kom er iedere dag langs als k naar mn werk ga.morgen weer en k ga ook langs bij het rif 12
k weet het want k kom er iedere dag langs als k naar mn werk ga.morgen weer en k ga ook langs bij het rif 12
-
Simpel advies: nooit, maar dan ook nooit betalen op basis van een slecht opgestelde incassobrief.
Als je de brief goed bekijkt zitten er nogal wat fouten in en staat het logo scheef gedrukt.
De brief is gewoon een eigen fabrikaat.
Vertrouw je de zaak niet, bel dan eerst je eigen verzekeraar. Heb ik ook gedaan en die vertelde dat zij de nota vorig jaar al hadden betaald.
Kortom, de mannen van Atlantic Fix proberen nu via een nieuwe tactiek voor de 2e keer geld te innen onder het mom van snel betalen en dan krijg je korting!!
Oplichting dus en daarvan moet je gewoon aangifte doen bij de politie. Want vele kleine zaken leiden tot 1 grote zaak en dan is het snel over met deze firma.
Als je de brief goed bekijkt zitten er nogal wat fouten in en staat het logo scheef gedrukt.
De brief is gewoon een eigen fabrikaat.
Vertrouw je de zaak niet, bel dan eerst je eigen verzekeraar. Heb ik ook gedaan en die vertelde dat zij de nota vorig jaar al hadden betaald.
Kortom, de mannen van Atlantic Fix proberen nu via een nieuwe tactiek voor de 2e keer geld te innen onder het mom van snel betalen en dan krijg je korting!!
Oplichting dus en daarvan moet je gewoon aangifte doen bij de politie. Want vele kleine zaken leiden tot 1 grote zaak en dan is het snel over met deze firma.
vandaag aangifte gedaan bij de politie.
t is nu afw8en want ze zijn er mee bezig.
maar k denk dat k mn 50 euro wel kan vergeten.
voor het OM is oplichting niet de hoogste prioriteit,dus de zaak loopt nog wel even
t is nu afw8en want ze zijn er mee bezig.
maar k denk dat k mn 50 euro wel kan vergeten.
voor het OM is oplichting niet de hoogste prioriteit,dus de zaak loopt nog wel even
Voor alle gedupeerden hierbij gegevens die ik heb gevonden van Atlantic Fix en eventuele andere namen waaronder deze oplichters opereren.
Gerrit Bos - Mobiel:
0651429376
Gerrit Bos -Thuis
0527684250
Gerrit Bos - Werk
0527292081
Op deze 3 nummers heb ik succes gehad.
Bezoekadres:
Burg. J Schipperskade: 8
8321EH
Urk
Gerrit Bos - Mobiel:
0651429376
Gerrit Bos -Thuis
0527684250
Gerrit Bos - Werk
0527292081
Op deze 3 nummers heb ik succes gehad.
Bezoekadres:
Burg. J Schipperskade: 8
8321EH
Urk
Hallo,
Ik ben erg benieuwd wat zijn reactie was, kun je daar iets over toelichten?
Ik ben erg benieuwd wat zijn reactie was, kun je daar iets over toelichten?
Je krijgt niet veel info en word gewezen op de hele kleine lettertjes onderaan de brief.
"Indien deze nota al door uw verzekeringsmaatschappij betaald is, kunt u deze brief als niet verzonden beschouwen"
"Indien deze nota al door uw verzekeringsmaatschappij betaald is, kunt u deze brief als niet verzonden beschouwen"
Weet je eigenlijk nog niets, nou ik ga toch aangifte doen, want het is erg raar allemaal.