LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Incasso Star Quality & Atlantic Fix

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Richieboy

Incasso Star Quality & Atlantic Fix

Ongelezen bericht door Richieboy »

Vanavond bij thuiskomst ook al een leuk briefje van Incasso Star Quality ontvangen van een ruit reperatie van d.d. 28-02-2009 dus van 2 jaar en 4 maanden geleden waarin staat dat Verzekering de rekening niet wil betalen.
En als ik tot directe betaling overgaat binnen 5 dagen ik geen € 85.00 maar een korting krijg van € 35.05 en maar € 49.50 moet betalen.
Weer een mooie smoes, morgen ochtend bel ik meteen de verzekering en ga ik aangifte doen van Fraude bij de politie.
Aangegeven adres in Blokzijl klopt ook niet het is een vishal in Blokzijl.

RADAR DOE a.u.b. HIER WAT MEE.

W.37

Re: Incasso Star Quality & Atlantic Fix

Ongelezen bericht door W.37 »

Incasso Star Quality heeft mij 15-06-11 ook hetzelfde toegestuurd. De reparatie is langer dan 2 1/2 jaar geleden [datum van reparatie ontbreekt op acte van cessie], verzekering keerde niet uit; alleen aan geselecteerde bedrijven. Destijds werd door de reparateur beweerd dat reparatie door hun altijd vergoed werd, dus geen probleem.
In het briefhoofd van Incasso Star Quality, ontbreekt volledige naam en adres van geadresseerde. Staat onder kenmerk vermeld: Uw kenteken [dus niet het kenteken]. Brief is niet voorzien van een handtekening.
Ook ik zal proberen aangifte te doen wegens fraude of oplichting.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Hallo, ja wij hebben vanavond ook exact zo'n brief ontvangen van Incasso Star Quality. Ik heb meteen aangifte gedaan. Tot mijn verbazing reageerde de politie op een manier van: U betaalt toch gewoon niet. Ik begrijp niet dat mijn aangifte niet serieus wordt genomen. Ze hebben niet eens gevraagd naar de inhoud van de brief. Obv de bankrekeningnummers op de brief moet de fraudeur toch te achterhalen zijn. Onvoorstelbaar dat oplichters in Nederland niet eens worden aangepakt. RADAR schenk hier aub aandacht aan.

Jilli

Ongelezen bericht door Jilli »

Hallo, Heb vandaag ook een brief ontvangen van Incasso star quality.
Alles hetzelfde als hiervoor beschreven geen briefhooft vreemde opbouw geen eerdere aanmaning en eenreperatie datum van 2 jaar geleden bedankt voor jullie eerdere reactie's zodat ik weet waar ik aan toe ben. Ik ga morgen de verzekering bellen betaal niet.

Leo The Emperor

Ongelezen bericht door Leo The Emperor »

Het lijken wel 4 verschillende reactie van 1 gedupeerde... 8)

Dennisclt

Ongelezen bericht door Dennisclt »

Ik heb vandaag ook zo'n mooie brief gehad van "Incasso Star Quality".

Bij mij betreft het een reparatie van 12-02-2009. Daarvan heb ik ook een bevestiging gehad van de verzekering dat ze dit vergoed hebben.

Wel handig, een hoop mensen weten het waarschijnlijk niet meer en hebben geen nota van de verzekering omdat het al bijna 2,5 jaar terug is. En voor het woord "incasso" of het zinnetje "Betaal op tijd, voorkom hoge incasso kosten!!" worden mensen vaak bang omdat ze denken dat er dan een deurwaarder komt.

En hoe genereus van ze dat ze een korting geven "Indien u binnen 5 dagen na dagtekening betaald". Knap dat een brief op dezelfde dag als de dagtekening via de post wordt bezorgd.

Verder staat het geheel vol met taal en spelfouten dus serieus neem ik het niet.
En aangifte doen heeft toch geen zin. Kost een hoop tijd en dus ook geld, want je moet er weer vrij voor nemen.

Bobble

Ongelezen bericht door Bobble »

Hallo allemaal,

Hier hetzelfde verhaal. Is dit oplichting of moet ik me zorgen maken en gaan betalen. Heb namelijk geen zin in een verhoging van €50,-. Jullie enig idee??

Grt bob

ervi

Ongelezen bericht door ervi »

Gisteren hier ook de brief van Incasso Star Quality gekregen. Bij mij gaat het om een autoruitreparatie van 10-2-2009 aan een lease auto. De verzekering van de leasemaatschappij (bleek later) keert alleen uit aan gecontracteerde reparatiebedrijven. Maar de medewerker van Atlantic Fix die de reparatie heeft uitgevoerd, beweerde dat alle verzekeringsmaatschappijen hen zouden vergoeden.
Niets meer van gehoord tot 29-9-2010. Toen ontving ik een brief van Atlantic Fix of ik wilde betalen. Het bedrag was normaal 78,- ex btw, maar ik mocht 35,- betalen. Deze brief heb ik naar de leasemaatschappioj gestuurd. Van de medewerker van de leasemaatschappij begreep ik dat zij het met Atlantic Fix zou regelen.
En dan nu, 16-6-2011, de brief van Incasso Star Quality. Ook nu krijg ik korting, maar nu is het ineens 49,95.
Gelukkig dat ik hier meer dezelfde klachten lees.
En in de telefoongids zie ik dat op Zeedijk 3 te Blokzijl (het adres waar Incasso Star Quality volgens de brief is gehuisvest) Holland Sea Fish is gehuisvest.
Niet betalen dus misschien kan Radar dit zaakje eens uitzoeken.... het stinkt... naar vis ;-)

Bobble

Ongelezen bericht door Bobble »

Heb net de verzekerings maatschappij gebeld en deze geven inderdaad aan dat het om fraude gaat. De brief inclusief de nota mag ik bij hun inleveren en daar gaan hun mee aan de slag. We zijn niet de eerste en waarschijnlijk ook niet de laatste.

jelmerreante

Ongelezen bericht door jelmerreante »

hallo allemaal
heb gisteren ook een brief gekregen van incasso star quality en atlantic fix. heb van daag de verzekering gebeld en ik moest aan gifte doen van fraude
onze rekening heeft de verzekering wel betaalt en krijg hier nog een bevestiging van
wij vonden het heel raar omdat wij die auto al 2 jaar niet meer hebben en nu komen ze met dit verhaal en wij verzekeren ook altijd ruit schade.

en toen ik atlantic fix op google in tipte kwam radar er voor toen ben ik verder gaan bellen met de verzekering

nooit betalen aan deze bedrijven het klopt niet maar ga aangifte doen bij de politie hoe meer aangifte de politie heeft van deze bedrijf hoe meer zij kunnen doen om dit te stoppen

schumi41

Ongelezen bericht door schumi41 »

woensdag 15 juni 2011 ook een brief ontvangen van incasso Start Quality, waarin mijn naam verkeerd gespeld wordt en met een bon zonder datum met een kenteken van auto welke al langer dan twee jaar niet meer in mijn bezit is.
Ook is het telefoon en adres van het incasso bedrijf nergens te vinden. Zeer twijfelachtig of dit geen oplichting betreft. Vooral niet betalen lijkt me gezien de vele reacties op dit forum. Ook aangifte gedaan en verzekeringsmaatschappij ingelicht.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dus als je iets laat repareren en dat bedrijf zegt; oh de verzekering betaald wel, dan geloof je dat zonder te checken of het wel zo is :roll:

Als de verzekering achteraf niet uitkeert zal je toch gewoon zelf de rekening moeten betalen, je hebt immers zelf opdracht tot reparatie gegeven.

Heeft de verzekering wel betaald en heb je daar bewijs van dan is er niks aan de hand. Anders laat het incassobureau maar bewijzen dat er niet betaald is.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Incasso Star Quality & Atlantic Fix heeft geen poot om op te staan als ze na 2 jaar nog een vordering te innen.

Dus lekker niet betalen. :lol:

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

BBCS schreef:Incasso Star Quality & Atlantic Fix heeft geen poot om op te staan als ze na 2 jaar nog een vordering te innen.

Dus lekker niet betalen. :lol:
Dat is maar de vraag..

Een consumentenkoop verjaart na 2 jaar ( tenzij gestuit )..
Een dienst pas na 5 jaar.

De vraag is meer of er wel een vordering is..

doraja

Ongelezen bericht door doraja »

Ook wij een brief gekregen van incasso Star Quality, en ook ik vraag mij af of het geen oplichting is, ik heb namelijk Univé gebeld en zij hebben geen bericht gehad van Incasso Star Quality of Autoschadeherstelbedrijf Cobra, dus Univé zegt ook dat het niet klopt, ook omdat wij hiervoor verzekerd zijn. En als ze wel een rekening hadden ingediend dat dit gewoon betaald zou worden. Vreemd. Ook autoschadebedrijf Cobra, schijnt vorig jaar te hebben bestaan, maar de eigenaar die heb ik heb opgespoort via internet, zegt dat dit niet zijn werk is en geen autoruitschade herstelde. Ook bestaat het bedrijf niet meer zegt hij. Ik moet hem de rekeningen mailen en ook hij gaat het onderzoeken. Nou hoop ik maar dat hij de waarheid spreekt. Tevens is mijn handtekening vervalst, hij lijkt wel op de mijne, maar deze is echt niet van mij, dus ook al raar, geen polisnummer van Univé en ook het kenteken daar staat een letter verkeerd in. Wel staan mijn adres gegevens er. Wat is nu handig om te doen, want ik wil geen deurwaarde aan mijn deur.

dekker13

Ongelezen bericht door dekker13 »

Deze brief heb ook ik gehad. Hetzelfde verhaal als wat ik hier allemaal lees. Ook is mijn handtekening vervalst. Mijn verzekering heeft aangegeven dat er sprake is van oplichting, de rekening hoeft dus NIET betaald te worden. Er komt een groot onderzoek binnen Univé. Zij hebben mij aangeraden om ook aangifte te doen.

schuren

Ongelezen bericht door schuren »

Gisteren brief gehad, heb gegoogled op zijn adres uit de brief, dan krijg je een nummer waarop hij wel bereikbaar is. :mrgreen:
Een chat gehad met het juridisch loket. Het "rïekt" naar oplichting werd er gezegd. Heb een brief gemaild gekregen deze moet ik naar hem sturen.

megamar

Ongelezen bericht door megamar »

Voor mij geld hetzelfde. Ik kreeg de brief en rook gelijk onraad omdat de brief er niet professioneel uit ziet (veel te grote letters). Ik heb daarna gelijk mijn verzekering gebeld en deze gaf aan dat een maand na ruitreparatie de rekening gewoon was betaald. Het bedrag kwam overigens niet eens overeen. Het aparte van het hele verhaal is dat ze het orginele formulier wat ik destijds heb getekend gewoon bijgevoegd hebben. Dus of het bedrijf Atlantic fix is destijds al een oplichter geweest of iemand heeft het oude archief van een failliet bedrijf te pakken gekregen.
Ik denk persoonlijk het laatste. Ik was zowieso al niet van plan om te betalen want als iemand vraagt binnen 5 dagen te betalen terwijl de rekening meer dan 2 jaar oud is dan klopt er natuurlijk iets niet. Tjonge wat bestaan er toch een oplichters. Er zijn zeker mensen die gewoon betalen omdat ze geen sores willen en daar verdienen ze op

vdod

Ongelezen bericht door vdod »

Ook ik heb zo'n incasso brief gekregen. Voelde gelijk nattigheid. Ik zie dat ik veel metgezellen heb. Ik ga niet betalen, stuur wel een mailtje naar [email protected] (staat in de akte van sessie.)

vdod

Ongelezen bericht door vdod »

ik heb nog even naar het kvk nummer gegoogled:

Star Quality Quick repair
KVK 50357611 0000
Hoofdvestiging
Het Rif 12, 8321DS Urk

Gesloten