LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keuring groot rijbeweijs

Andere onderwerpen over auto en vervoer
winanda46

keuring groot rijbeweijs

Ongelezen bericht door winanda46 »

In mei moest ikm een keuring ondergaan voor groot rijbewijs.Mijn ogen schenen niet meer zo best te zijn.Ik moest een bril.keurig gedaan.
Dacht dat de zaak hiermee afgedaan was.
verleden week kwam ik terug van vakantie.Ligt er een brief van CBR in de bus.Per 4 oktober is uw rijbewijs geschorst.U heeft niet voldaan aan de eisen.Er is een vermoeden van functie uitval van een van de ledematen.
Nu wil het geval dat ik in december een hernia gehad heb.Nog steeds wat zenuwpijn in mijn been heb.Ik heb dit aangegeven.verder staat er zwart op wit van neuroloog dat ik geen krachtverlies of functieverlies heb in mijn been.
Ik moet toch meedoen met de procedure en ik had dit eerder moeten bewijzen.
Zelfs de keurend arts van destijds die ik gebeld heb zegt dat er geen functieverlies is,alleen dat mijn ogen niet zo goed zijn.
Nu heb ik dus mijn rijbewijs moeten opsturen.heb geen bezwaar gemaakt omdat het anders nog langer duurt voordat ik rijden kan.
een hele ellende.Alsof ik dronken iemand aangereden heb zo wordt ik benadert.Wat kan ik doen????

crazyme

Re: keuring groot rijbeweijs

Ongelezen bericht door crazyme »

De volgende keer niet meer eerlijk zijn naar het cbr.

Nu moet je wachten tot een incompetente trage semi-ambtenaar jouw rijbewijs teruggeeft.

rozemarijntje

Re: keuring groot rijbeweijs

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Snap het wel van cbr..nou ja..in zoverre..

Je hebt nu geen verschijnselen maar dat man vd ene op de andere minuut veranderen..en datis gevaarlijk..
Wat nu...ja..misschien verklaring van je arts?? Opsturen dat er verder niks aan de hand is,misschien moet je nog keer gekeurd worden ? ( oh lees dat je al zwart op wit hebt geen verschijnselen )

Kijken wat ze doen idd lot ligt in mannetje van cbr ,wat crazy me zegt! Soms ben je te eerlijk...

Ik verbaas me soms over mensen die achter het stuur zitten,en dan dit,soms..
Succes meer kan ik er niet van maken...

Gesloten