LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Europcar - onterecht extra kosten op credit card

Andere onderwerpen over auto en vervoer
cdlans

Klacht Europcar - onterecht extra kosten op credit card

Ongelezen bericht door cdlans »

Ik heb bij Europcar in Liverpool een auto gehuurd. Toen ik hem inleverde vertelde de medewerker mij dat alles in orde was. Te goeder trouw heb ik geen bewijs van inlevering gevraagd. Na een paar dagen werd er een bedrag van 40.83 extra van mijn credit card afgeschreven zonder enige uitleg van Europcar.

Na bellen met Europcar zeiden ze dat ik de auto te laat had teruggebracht en niet had volgetankt, wat niet waar is. Stom natuurlijk dat ik hun vertrouwde, ik had om een bewijs moeten vragen en daar maken ze nu misbruik van door mij op te lichten.

Na het overleggen van mijn boardingpass waarmee ik kon bewijzen dat ik de auto niet te laat kon hebben teruggebracht heb ik een deel van het bedrag teruggekregen, maar het deel voor de "brandstof" ben ik kwijt.

Conclusie: vraag altijd een bewijs van inlevering want Europcar is niet te vertrouwen.

Bob Schurkjens

Re: Klacht Europcar - onterecht extra kosten op credit card

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Gewoon even een verklaring betwiste transactie invullen en opsturen naar je cc-maatschappij:

https://www.google.nl/search?q=betwiste ... =firefox-a

Gesloten