LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht wegens onterechte boete van Parkmobile
-
- Contacteer:
Klacht wegens onterechte boete van Parkmobile
Ik ben €35 kwijt door het niet goed functioneren van de app, de teller blijft namelijk doortellen
zelfs naar het stop zetten van de parkeeractie, en ik had niet langer dan 5 minuten geparkeerd dus
dit bedrag is totaal absurd. Parkmobile had eerder laten weten dat het probleem is opgelost
maar niets bleek minder waar. Er komen tot op heden nog steeds klachten binnen van gedupeerden consumenten:
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/p ... 36be7e79e1
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
zelfs naar het stop zetten van de parkeeractie, en ik had niet langer dan 5 minuten geparkeerd dus
dit bedrag is totaal absurd. Parkmobile had eerder laten weten dat het probleem is opgelost
maar niets bleek minder waar. Er komen tot op heden nog steeds klachten binnen van gedupeerden consumenten:
-
Re: Klacht wegens onterechte boete van Parkmobile
Zie enkel uw klacht hierover en dat u antwoord heeft gekregen vanuit Parkmobile. U bent het hier niet mee eens en heeft beloofd Parkmobile zwart te gaan maken op internet. Maar wat was nu precies het antwoord wat ze u hebben gegeven? Ik zie namelijk op klachtkompas ook meerdere Opgelost klachten naar tevredenheid.Arbi...... schreef:Ik ben €35 kwijt door het niet goed functioneren van de app, de teller blijft namelijk doortellen
Heb zelf Parkmobile en krijg om de 2 uur een SMSJe als ik nog geparkeerd sta, en de app stopt bij mij netjes na 2 uur met berekenen als dat het tarief is.
Naar? Waarheen dan?Arbi...... schreef:Ik ben €35 kwijt door het niet goed functioneren van de app, de teller blijft namelijk doortellen
zelfs naar het stop zetten van de parkeeractie.
-
- Contacteer:
Maar de meeste consumenten hebben slechte ervaringen met Parkmobile, en het gaat uiteindelijk om de meerderheid.sylvesterb schreef:Zie enkel uw klacht hierover en dat u antwoord heeft gekregen vanuit Parkmobile. U bent het hier niet mee eens en heeft beloofd Parkmobile zwart te gaan maken op internet. Maar wat was nu precies het antwoord wat ze u hebben gegeven? Ik zie namelijk op klachtkompas ook meerdere Opgelost klachten naar tevredenheid.Arbi...... schreef:Ik ben €35 kwijt door het niet goed functioneren van de app, de teller blijft namelijk doortellen
Heb zelf Parkmobile en krijg om de 2 uur een SMSJe als ik nog geparkeerd sta, en de app stopt bij mij netjes na 2 uur met berekenen als dat het tarief is.
-
1) U heeft geen boete gehad van Parkmobile. De app is niet goed uitgeschakeld. U heeft volgens u teveel betaald. Groot verschil.
2) u kunt instellen dat u gewaarschuwd wordt per SMS (betaald) of gratis via pushnotificatie en / of e-mail
3) meeste consumenten hebben slechte ervaringen? Ik heb al jaren Parkmobile en geen slechte ervaringen. Ik ben dan zeker de uitzondering die de regel bevestigd?
4) houdt u er ook rekening mee dat u bij starten en stoppen een goede internetverbinding moet hebben? Bij geen verbinding wordt er logisch ook niet gestopt.
Altijd wachten met afsluiten van de app totdat daadwerkelijk de actie gestopt is en er een 1tje bij parkeerhistorie is geplaatst.
2) u kunt instellen dat u gewaarschuwd wordt per SMS (betaald) of gratis via pushnotificatie en / of e-mail
3) meeste consumenten hebben slechte ervaringen? Ik heb al jaren Parkmobile en geen slechte ervaringen. Ik ben dan zeker de uitzondering die de regel bevestigd?
4) houdt u er ook rekening mee dat u bij starten en stoppen een goede internetverbinding moet hebben? Bij geen verbinding wordt er logisch ook niet gestopt.
Altijd wachten met afsluiten van de app totdat daadwerkelijk de actie gestopt is en er een 1tje bij parkeerhistorie is geplaatst.
-
De meeste? 29 klachten over 12 maanden op klachtkompas.nl heb je nog ergens een bron van deze beschuldiging?Arbi...... schreef: Maar de meeste consumenten hebben slechte ervaringen met Parkmobile, en het gaat uiteindelijk om de meerderheid.
Op mijn werk gebruiken we alleen maar Parkline om te parkeren, dit zijn ruim 150 mensen, ik heb nog nooit iemand horen klagen over de app. Zelf ook nooit problemen mee, krijg netjes SMSjes als de parkeeractie nog loopt en de genoemde bug heb ik nog nooit gehad. Zie in die 29 klachten op klachtkompas.nl ook niet echt een bewijs hiervoor.
Maar wat was nu het antwoord op de je klacht van Parkline? Lijkt wel of je dit niet wilt delen.
Van Parkline zal hij geen antwoord krijgen omdat het over ParkMobile gaatsylvesterb schreef:Maar wat was nu het antwoord op de je klacht van Parkline? Lijkt wel of je dit niet wilt delen.
5) je werkt natuurlijk voor Parkmobile..taxikemperman schreef:1) U heeft geen boete gehad van Parkmobile. De app is niet goed uitgeschakeld. U heeft volgens u teveel betaald. Groot verschil.
-
Als je door ervaring sneller gaat invoeren is te snel toestel uit drukken terwijl hij nog bezig is soms een oorzaak... zelf helaas ervaring mee!
-
- Contacteer:
En sylvesterb is ook een medewerker van Parkmobile.sjohie schreef:5) je werkt natuurlijk voor Parkmobile..taxikemperman schreef:1) U heeft geen boete gehad van Parkmobile. De app is niet goed uitgeschakeld. U heeft volgens u teveel betaald. Groot verschil.
-
98% van de klachten zijn te wijten omdat ze wel het gemak willen hebben maar zich compleet niet verdiepen hoe het werkt.
Parkmobile en anderen werken zeer handig maar ja als je moeite hebt met lezen en schrijven ja dan is alles een probleem.
Ik ben 1 van de eerste gebruikers en het werkt zoals het hoort, maar wat al zo vaak gezegd is je kunt in je scherm alles realtime zien, maar wat doet 98% klik het aan hup telefoon in de zak en klaar even geen internet en het mislukt.
Alle medewerkers bij mij hebben een parkmobile en ik heb nog nooit iemand gehoord dat het niet werkte, o jawel 1 keer dat een medewerker hem niet uit had gezet de dag erop parkeerde ie ergens anders en was ie al geparkeerd ja dat kost geld bijna 24 uur.
Was dat de schuld van Parkmobile of mijn medewerker weet toch zeker dat het de laatste is.
Parkmobile en anderen werken zeer handig maar ja als je moeite hebt met lezen en schrijven ja dan is alles een probleem.
Ik ben 1 van de eerste gebruikers en het werkt zoals het hoort, maar wat al zo vaak gezegd is je kunt in je scherm alles realtime zien, maar wat doet 98% klik het aan hup telefoon in de zak en klaar even geen internet en het mislukt.
Alle medewerkers bij mij hebben een parkmobile en ik heb nog nooit iemand gehoord dat het niet werkte, o jawel 1 keer dat een medewerker hem niet uit had gezet de dag erop parkeerde ie ergens anders en was ie al geparkeerd ja dat kost geld bijna 24 uur.
Was dat de schuld van Parkmobile of mijn medewerker weet toch zeker dat het de laatste is.
-
- Contacteer:
Parkline? we hebben het over Parkmobile... Als jij denkt dat Parkmobile eerlijk bezig zijn, waarom is de directeur van Parkmobile al voor de tweede keer uitgenodigd door Radar? dan weet je wel zeker dat er wat mis is, maar dat zal jij nooit toegeven als medewerker van Parkmobile.sylvesterb schreef:De meeste? 29 klachten over 12 maanden op klachtkompas.nl heb je nog ergens een bron van deze beschuldiging?Arbi...... schreef: Maar de meeste consumenten hebben slechte ervaringen met Parkmobile, en het gaat uiteindelijk om de meerderheid.
Op mijn werk gebruiken we alleen maar Parkline om te parkeren, dit zijn ruim 150 mensen, ik heb nog nooit iemand horen klagen over de app. Zelf ook nooit problemen mee, krijg netjes SMSjes als de parkeeractie nog loopt en de genoemde bug heb ik nog nooit gehad. Zie in die 29 klachten op klachtkompas.nl ook niet echt een bewijs hiervoor.
Maar wat was nu het antwoord op de je klacht van Parkline? Lijkt wel of je dit niet wilt delen.
Meerdere aanbieders en omdat ik naast mijn aanbieder hier ook Parkmobiel lees neem ik geen enkele......
Als ze niet de rotte aanbieders eruit halen of weigeren , want eigenaren en gemeentes kunnen zelf bepalen wie wel en niet mee doet.
Deze aangeboden zijn handig maar bij fouten moeten ze het wel oplossen.
Ook deze klacht is nog jarenlang bij Google te vinden en als hij wil overleven......
Ik zocht en vond maar 1 aanbieder zonder klachten, maar maak geen reclame voor dit relatief jonge en kleine bedrijf....
je weet nooit of als ze groter worden....????
Als ze niet de rotte aanbieders eruit halen of weigeren , want eigenaren en gemeentes kunnen zelf bepalen wie wel en niet mee doet.
Deze aangeboden zijn handig maar bij fouten moeten ze het wel oplossen.
Ook deze klacht is nog jarenlang bij Google te vinden en als hij wil overleven......
Ik zocht en vond maar 1 aanbieder zonder klachten, maar maak geen reclame voor dit relatief jonge en kleine bedrijf....
je weet nooit of als ze groter worden....????
-
- Contacteer:
Niet waar, ik heb wel een boete ontvangen zo als ik al eerder heb laten weten, anders zou ik op het eerst hier niet mijn klacht doen.taxikemperman schreef:1) U heeft geen boete gehad van Parkmobile. De app is niet goed uitgeschakeld. U heeft volgens u teveel betaald. Groot verschil.
Volgende keer de topic even goed doorlezen.
-
- Contacteer:
Ja hoor, het is elke keer weer de schuld van de consument. Echt Typisch Parkmobile...R. Proctor schreef:98% van de klachten zijn te wijten omdat ze wel het gemak willen hebben maar zich compleet niet verdiepen hoe het werkt.
-
Deze is wel grappig. Tegenwoordig zie je wel vaak dat er "na" wordt geschreven waar "naar" wordt bedoeld, maar waarschijnlijk heeft TS maar het zeker voor het onzekere genomenMiepje1 schreef:Naar? Waarheen dan?Arbi...... schreef:Ik ben €35 kwijt door het niet goed functioneren van de app, de teller blijft namelijk doortellen
zelfs naar het stop zetten van de parkeeractie.