hallo
ik heb een scoot mobiel via wmo
firma medipoint hartingbank heeft mij een winner geleverd die levens gevaarlijk is.
als ik gas terug neemt gaat die juist gas geven en bij gas geven houd die in.
ook zitten de hendels om gas te geven verkeerd om groen moet vooruit zijn maar nee dan gaat die achter uit en bij geel moet die achteruit maar nee gaat die vooruit.
behoorlijk verwarrend.
ik heb de firma al een paar keer gebeld om te komen maken. maar ze willen alleen in de ochtend een afspraak maken. maar dat kan niet vanwegens mij gezondheid. maar dar willen ze niks van weten.
inmiddels heb ik al door dit probleem 2x afspraken moeten afzeggen voor de ziekenhuis omdat ik geen vervoer heb.
ook daar hebben ze geen boodschap aan.
de gemeente waddinxveen werken niet echt mee.
ik maak me erg boos over en dat is niet goed voor mij hart een paar maanden geleden een hartinfarct gehad.
maar oplossing ho maar.
ik heb inmiddels geprobeerd zelf een scootmobiel aan te schaffen maar die dingen kan ik niet betalen.
zijn er nog meer mensen die problemen hebben met mediopont/hartingbank ?
ik denk dat er landelijk even geklaagd moet worden.
mvg fred m waddinxveen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Levensgevaarlijke scootmobiel Medipoint Harting Bank
-
Re: Levensgevaarlijke scootmobiel Medipoint Harting Bank
U denkt dat er landelijk geklaagd moet worden? Verdorie, ze willen het oplossen voor u, maar op een moment dat u niet wilt. Hoe lastig is het dan om te zorgen dat er iemand anders de deur open kan doen om de monteur binnen te laten. Waar een wil is is een weg, maar u wilt schijnbaar liever klagen dan een oplossing.
-
U denkt dat er landelijk geklaagd moet worden? Verdorie, ze willen het oplossen voor u, maar op een moment dat u niet wilt. Hoe lastig is het dan om te zorgen dat er iemand anders de deur open kan doen om de monteur binnen te laten. Waar een wil is is een weg, maar u wilt schijnbaar liever klagen dan een oplossing.
hallo
nee ik ben alleen staan geen familie of vrienden die ik heb.
ik zeg al vanwegens mij gezondheid kan ik niet eerder uit bed komen dan 12 uur.
ik ben afhankelijk van de wijk verpleging. heb je daar wel eens aan gedacht.
en wat blijk klagen heeft zin want nu komen ze wel over de brug dinsdag na 12 uur en nu kan het wel ???
dus NeoDutchio je kan wel dingen roepen kleine moeite maar je weet nu wat er speelt.
groet fred
en wat blijk klagen heeft zin want nu komen ze wel over de brug dinsdag na 12 uur en nu kan het wel ???
dus NeoDutchio je kan wel dingen roepen kleine moeite maar je weet nu wat er speelt.
groet fred
-
Hallo Fredwok,
Laat je niet gek maken door reageerders.
Kijk eens in het telefoonboek of plaatselijk krantje voor een maatschappelijk werker.
Succes!
Laat je niet gek maken door reageerders.
Kijk eens in het telefoonboek of plaatselijk krantje voor een maatschappelijk werker.
Succes!
-
U bent er bij gebaat om weer mobiel te worden, dus overleggen met de wijkverpleegkundige kan ook. Simpelweg liggen afwachten is er niet meer bij in deze tijd.fredwok schreef:hallo
groet fred
Gelukkig voor u wordt het nu opgelost in de middag.