LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NS dagretour (e-ticket) niet meer te annuleren/aan te passen

Andere onderwerpen over auto en vervoer

NS moet voorwaarden e-tickets aanpassen om fouten en/of onmachtssituaties te kunnen herstellen

Peiling eindigde op 22 mar 2018 08:00

Ben ik met je eens, belachelijk dat je bij onmacht of foute invoer gewoon je geld kwijt bent!
3
19%
Eigen schuld...moet je de voorwaarden maar beter lezen en pas op het laatste moment verzilveren!
12
75%
Dit is gewoon legale criminaliteit!!!
0
Geen stemmen
Je moet niet zeuren, dit krijg je als je een goedkoper ticket wilt. Wie minder wil betalen moet op de blaren zitten!
1
6%

Totaal aantal stemmen: 16

Cambolei

NS dagretour (e-ticket) niet meer te annuleren/aan te passen

Ongelezen bericht door Cambolei »

:( Ik kocht deze week 2 dagretourtjes via Spoordeelwinkel.nl om met mijn moeder komende zaterdag 10 maart samen naar een beurs te gaan voor haar verjaardag. Na een val is ze niet in staat om mee te kunnen.

Aangezien ik de kaartjes al verzilverd heb kan er niks meer veranderd worden volgens de telefonisch medewerker van de NS omdat ze niet kunnen controleren of het ticket niet toch gebruikt wordt. Ik snap de voorwaarden maar ik kan ook niemand meenemen als vervanger omdat het op naam staat (bij controle ID ben je illegaal bezig), dus ben ik geld voor het ticket gewoon kwijt plus de entree van de beurs. Wordt het niet tijd voor NS om dit administratief anders aan te pakken, ik voel me zwaar teleurgesteld :cry:

Moneyman

Re: NS dagretour (e-ticket) niet meer te annuleren/aan te passen

Ongelezen bericht door Moneyman »

Hoewel Ik het iets anders geformuleerd zou hebben, kies ik voor eigen schuld.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

De regels zijn de regels. Als die in uw voordeel zijn is het goed, als die in uw nadeel zijn niet goed. Kies wat u wilt maar accepteer de voorwaarden en gevolgen zonder slikken.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Het zou inderdaad handiger zijn als je een soort waardebon zou krijgen die je later, op het moment dat je besluit wanneer je gaat reizen, kunt verzilveren voor een echt kaartje. O, wacht....

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

kweenie schreef:Het zou inderdaad handiger zijn als je een soort waardebon zou krijgen die je later, op het moment dat je besluit wanneer je gaat reizen, kunt verzilveren voor een echt kaartje. O, wacht....
Prima, en de administratieve kosten bij de klant neerleggen.
Ik voel al aan dat dan het volgende topic geopend wordt.....

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Cambolei schreef::( Ik kocht deze week 2 dagretourtjes via Spoordeelwinkel.nl om met mijn moeder komende zaterdag 10 maart samen naar een beurs te gaan voor haar verjaardag. Na een val is ze niet in staat om mee te kunnen.

Aangezien ik de kaartjes al verzilverd heb kan er niks meer veranderd worden volgens de telefonisch medewerker van de NS omdat ze niet kunnen controleren of het ticket niet toch gebruikt wordt. Ik snap de voorwaarden maar ik kan ook niemand meenemen als vervanger omdat het op naam staat (bij controle ID ben je illegaal bezig), dus ben ik geld voor het ticket gewoon kwijt plus de entree van de beurs. Wordt het niet tijd voor NS om dit administratief anders aan te pakken, ik voel me zwaar teleurgesteld :cry:
Als je de voorwaarden snapt is het toch duidelijk? Hoe vervelend ook, maar de NS kan inderdaad niet controleren of je moeder nu wel of niet naar die beurs gaat. Of weet je zelf een manier?

witte angora

Brahms schreef:
kweenie schreef:Het zou inderdaad handiger zijn als je een soort waardebon zou krijgen die je later, op het moment dat je besluit wanneer je gaat reizen, kunt verzilveren voor een echt kaartje. O, wacht....
Prima, en de administratieve kosten bij de klant neerleggen.
Ik voel al aan dat dan het volgende topic geopend wordt.....
De bevestigingsmail is al een waardebon (bevat een code) die later, als je een dag geprikt hebt, verzilvert kan worden voor een e-ticket.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als 1 persoon klopt en die andere geen legitimatie heeft zullen ze niet moeilijk doen... kaartje alleen is voor Conducteur voor 99% al voldoende....

witte angora

Controleren gebeurt sowieso niet zoveel, en ik hoefde maar zelden mijn legitimatie te laten zien. Maar het is dus wel zo dat ook de geboortedatum op het e-ticket komt te staan. In dit geval dus de geboortedatum van de moeder. Als TS niet met haar moeder, maar met haar dochter gaat, dan snapt een conducteur zo al dat er iets niet klopt. En dan heb je een probleem.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom die kaartjes niet op vrijdagavond of zo gekocht?

Gesloten