LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OPROEP KLACHTEN ROUTE MOBIEL
-
OPROEP KLACHTEN ROUTE MOBIEL
Dit is een klacht waarbij wij van RM geen volledige hulp hebben gekregen bij een pech-geval in Nederland. Geen vervangende auto! RM heeft tot drie keer toe een andere reden opgegeven waarom ze niet helpen. Kort om zelf naar huis komen was niet hun probleem, maandag naar mijn werk gaan, ook niet. Klantvriendelijk zijn komt in hun woordenboek niet voor.
Aangezien deze klacht waarschijnlijk wordt gevolgt en gereageerd onder een andere naam door RM , zie vorige reacties, wil ik de mensen vragen te reageren met klachten of andere opmerkingen van RM via dit forum.
OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP
Alvast bedankt, ik zie de klachten of aan/opmerkingen graag te gemoet.
NB: Tip aan Route Mobiel: communiceer rechtstreeks naar je klanten, is eerlijker en respectvoller al kost dat jullie veel moeite!!
Aangezien deze klacht waarschijnlijk wordt gevolgt en gereageerd onder een andere naam door RM , zie vorige reacties, wil ik de mensen vragen te reageren met klachten of andere opmerkingen van RM via dit forum.
OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP OPROEP
Alvast bedankt, ik zie de klachten of aan/opmerkingen graag te gemoet.
NB: Tip aan Route Mobiel: communiceer rechtstreeks naar je klanten, is eerlijker en respectvoller al kost dat jullie veel moeite!!
Laatst gewijzigd door marijkekanters op 08 jun 2012 17:01, 18 keer totaal gewijzigd.
Re: OPROEP KLACHTEN ROUTE MOBIEL
ik heb positieve ervaringen met Route Mobiel , die ene keer dat ik pech heb gehad netjes mijn auto afgeleverd, vervangende auto gehad dus dik tevreden.
jij hebt volgens mij geen buitenland hulp? dan krijg je ook geen auto.
jij hebt volgens mij geen buitenland hulp? dan krijg je ook geen auto.
-
Wij hebben inderdaag geen buitenland dekking maar dat doe hier niet ter zaken.
RM zet de auto neer vanuit Nederland bij de dichtbijzijnde garage in Belgie. De pech was in Nederland!
Dat klopt niet, toch...!!
RM zet de auto neer vanuit Nederland bij de dichtbijzijnde garage in Belgie. De pech was in Nederland!
dat doet dus wel terzake , dan had je moeten zeggen dat je in Nederland bij een garage wou brengen , je bent er toch zelf bij?marijkekanters schreef: RM zet de auto neer vanuit Nederland bij de dichtbijzijnde garage in Belgie. De pech was in Nederland!
Belgie is buitenland dus daar ben je niet voor verzekerd.
-
De auto is in juist in overleg met RM in Belgie neer gezet, dat was geen eigen keuze!!
nogmaals , jij bepaalt waar de auto heengaat , dat vragen ze bij Route Mobiel ook aan je.
-
Jij hoort bij Route Mobiel....! Beetje jammer
tuurlijk ik ben er de baas, doe effe normaal ben gewoon een mede forummer.marijkekanters schreef:Jij hoort bij Route Mobiel....! Beetje jammer
Ik geef hier mijn ervaring bevalt die je niet , jammer dan.
ben reuze benieuwd naar die nieuwe oproepmarijkekanters schreef:VERVALLEN KLACHT VAN ROUTE MOBIEL
IVM OP VERDENKING ROUTE MOBIEL BIJDRAGE ONDER ANDERE NAAM
NIEUWE OPROEP VOLGT!!
en dit is gelogen ze hebben wel geholpen!!Dit is een klacht waarbij wij RM op welke wijze dan ook geen hulp hebben geboden bij een pech-geval in Nederland
marijkekanters schreef:over leugenaars gesproken, zie vorige reacties van deze forummer!!
Eerst niet, toen weer wel bij RM.
Ik geef je nu mijn laatste commentaar, je bent het niet waard, enkel triest!!
je aannames zijn geweldig, ik heb je bericht gemeld!!
mensen moeten met jou mee blaten omdat je geen gelijk krijgt, want dat heb je ook niet!!