Hallo ik heb op 30-12-2011 een VALEO BEEP en Park/keeper 8 SENSOR EN DISPLAY gekocht bij Brezan/Happarts .
Begin december 2013 begon het systeem raar te doen en ben ik terug gegaan naar de leverancier en heb de klacht voorgelegd. Deze adviseerde me om de verbindingen te controleren maar dit blijkt nu ook niet te helpen want het systeem doet het een tijdje goed en in een keer begint het weer raar te doen en piept het naar alle kanten.
De leverancier had begin december ook contact opgenomen met de importeur van dit systeem en deze vertelde dat er maar een jaar garantie op zit. wat mij vreemd lijkt omdat het systeem toch 270,58 Euro heeft gekost.
Ik ben vorige week 30-1-2014 terug naar mijn leverancier gegaan om te melden dat het probleem nog steeds niet is opgelost, deze adviseerde me om de control unit uit te bouwen en naar hun te brengen om het op te sturen naar de importeur voor onderzoek/reparatie in zo verre dit mogelijk zou zijn.
Maar ik weet niet wat dit gaat kosten en of ze nu wel nog garantie geven of dat ik ooit mijn controle unit terug krijg of dat ik straks een heel nieuw systeem moet kopen want blijkbaar waren onderdelen niet los te krijgen. Dus krijg ik ook geen vervangende controle unit en heb niks aan het hele systeem.
Nu vraag ik mij af, Kan dit zomaar?
Met vriendelijke groet,
H.Dormans.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Parkeer sensoren.
Parkeer sensoren.
Laatst gewijzigd door Radar op 04 feb 2014 10:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: persoonsgegevens
Reden: deel bericht verwijderd. Reden: persoonsgegevens
Re: Parkeer sensoren.
Waarom zou de garantieduur afhankelijk moeten zijn van de prijs? Dan zou je op een Mercedes S-klasse zo'n beetje levenslange garantie moeten hebben.