Wij komen aan op het parkeerterrein aan de Sluisstraat in Deventer
Er staat een dame, beetje ontredderd. De enige betaalautomaat op het terrein heeft de bankpas van de dame "ingeslikt" en reageert nergens meer op. Ze heeft natuurlijk net vandaag haar mobieltje thuis laten liggen, of wij kunnen helpen. Geen probleem, namens de dame bellen we Parkeerbeheer Deventer en die beloven een monteur te sturen. Hoe lang gaat dat duren?? Geen idee is het antwoord, verder geen commentaar of dank.
Na een kort gesprekje laten we de dame gerust gesteld achter en gaan de binnenstad in voor een paar boodschapjes. Een parkeerkaartje hebben we niet want de automaat is stuk..
Anderhalf uur later zijn we terug bij de auto en wat denk je.. inderdaad

Ik verdenk een "slinme" parkeerwachter er van dat hij/zij gewoon heeft gewacht tot de monteur klaar was en zo makkelijk kon scoren.
Het bezwaar is al ingediend maar veel vertrouwen hebben we er niet in
