LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] parkerenopvliegveldeindhoven.nl

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Luuktb

parkerenopvliegveldeindhoven.nl

Ongelezen bericht door Luuktb »

Hallo Forum leden,

Zondag heb ik bij http://parkerenopvliegveldeindhoven.nl/ een parkeerplaats gereserveerd voor 3 dagen.

Ik heb de stappen netjes gevolgd en vervolgens betaald.

Nadat ik betaald had kreeg een scherm dat ik binnen 8uur een code voor de toegangs poort zal ontvangen per email.

nadat ik 10 uur heb gewacht ben ik maar eens gaan bellen , geen gehoor enkel tijden kantoor uren.
Dus ik stuur een email maar ook daarop geen antwoord.

Maandag morgen (de dag van vertrek) sta ik voor de poort van de parkeerplaats ik had gedacht dat er wel een noodknop of iets dergelijks aanwezig was voor storingen etc dit was niet het geval.

Dus ik heb moeten parkeren bij Park en Fly voor 10 euro meer maar met perfecte service!.

Nou heb ik contact opgenomen met parkerenopvliegveldeindhoven.nl en in het eerste telefoontje werd belooft dat ik terug gebeld werd en het geld tegemoed kon zien.

tot op heden nog steeds geen email gehad en geen enkel telefoontje , ik heb meerdere malen contact gezocht maar krijg enkel en alleen een telefoniste.

Ik voel me bestolen door parkerenopvliegveldeindhoven.nl en ik wil iedereen afraden hier te parkeren !

degekkebelg33

Re: parkerenopvliegveldeindhoven.nl

Ongelezen bericht door degekkebelg33 »

erg slordig zenne! gewoon een aangetekend schrijven sturen dat je je geld terug eist en anders stappen gaat ondernemen!!

Luuktb

Re: parkerenopvliegveldeindhoven.nl

Ongelezen bericht door Luuktb »

degekkebelg33 schreef:erg slordig zenne! gewoon een aangetekend schrijven sturen dat je je geld terug eist en anders stappen gaat ondernemen!!
Ja dat was ik ook van plan, ik ben benieuwd of ze dit gaan oplossen.
Het gaat mij niet om het geld maar om het principe , ik wil ook voorkomen dat andere mensen de dupe raken van dit bedrijf.

Gesloten