BESTEL NIET BIJ PIXMANIA!
Op 15 september 2008 heb ik de Navigon 7110 GPS bij Pixmania besteld. In december 2008 deed zich een software-foutmelding voor waardoor het apparaat onbruikbaar werd. Na retourneren (verzendkosten E 4,50 plus kosten voor aangetekende post E 7,- ) heb ik een nieuw apparaat ontvangen.
In februari 2009 deed zich wederom een software-foutmelding voor waardoor het apparaat weer onbruikbaar werd. Na retourneren (verzendkosten E 4,50 plus kosten voor aangetekende post E 7,-) heb ik apparaat gerepareerd retour ontvangen.
Op 20 april 2009 kreeg het apparaat wederom een software-foutmelding en werd weer onbruikbaar. Het toestel heb ik daardoor alles bij elkaar drie maanden niet kunnen gebruiken. Na driemaal een defect aan het toestel heb ik vanaf eind april getracht via email (7 emails), brief naar hoofdkantoor in Frankrijk en telefonisch contact op te nemen met Pixmania. Helaas kreeg ik alleen automatisch gegenereerde emails terug, kreeg ik de brief geretourneerd en was de klantenservice telefonisch meerdere malen niet bereikbaar.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pixmania Klantenservice en geld terug
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 02 sep 2009 20:00
Re: Pixmania Klantenservice en geld terug
Op dit moment staat er een PayPal betaling in de gang
om via de voordeur te worden verwerkt.
Omdat het nu al 5+ dagen is begon ik toch een beetje te twijfelen.
Paypal houd zich het recht transacties NIET uit te voeren.
En dat blijkt geen slechte zaak- want ik heb de klantenservice
van Pixmania reeds 3x gemaild - er volgt geen responds buiten
de auto-reply.
Ik heb PayPal opdracht gegeven de transactie te annuleren.
Ik wacht deze zaak even af..
om via de voordeur te worden verwerkt.
Omdat het nu al 5+ dagen is begon ik toch een beetje te twijfelen.
Paypal houd zich het recht transacties NIET uit te voeren.
En dat blijkt geen slechte zaak- want ik heb de klantenservice
van Pixmania reeds 3x gemaild - er volgt geen responds buiten
de auto-reply.
Ik heb PayPal opdracht gegeven de transactie te annuleren.
Ik wacht deze zaak even af..
Re: Pixmania Klantenservice en geld terug
Hoera! Twee wensen komen uit!
1 Vandaag werd de PayPal transactie uitgevoerd
2 en mijn bestelling geannuleerd
opeens gaat alles vlot - maar de verkeerde kant op.
Ach ja.. typisch..
"we zullen doorgaan"
"mag ik het nog een keertje overdoen"
Zijn echte Klassiekers in dit geval.
1 Vandaag werd de PayPal transactie uitgevoerd

2 en mijn bestelling geannuleerd

opeens gaat alles vlot - maar de verkeerde kant op.
Ach ja.. typisch..


"we zullen doorgaan"
"mag ik het nog een keertje overdoen"
Zijn echte Klassiekers in dit geval.
Re: Pixmania Klantenservice en geld terug
Heel goed :
Twee dagen geleden kwam de, door mij aangepaste bestelling, aan.
Er staat nog een bedrag open betreffende de PP rekening
K.Y.P
Twee dagen geleden kwam de, door mij aangepaste bestelling, aan.
Er staat nog een bedrag open betreffende de PP rekening
K.Y.P