LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] punten kwijt...

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Happy1971

punten kwijt...

Ongelezen bericht door Happy1971 »

Geachte heer/mevrouw, ik heb door omstandigheden, al geruime tijd geen gebruik meer gemaakt van mijn "GoldenTiger" met kaartnummer ......... Met onmiddelijke ingang, wens ik hier weer gebruik van maken, vandaar dat ik mij ingeschreven heb voor de "Extras" kaart. Nu weet ik dat mijn GoldenTiger-kaart voorzien is van punten (gespaard over 3 jaar) en die wil ik overzetten naar de Estras-kaart. Helaas is dit niet mogelijk omdat de pas al geruime tijd niet meer in gebruik was. Mijn vraag is dan ook, ben ik deze punten verloren? Of bestaat er een mogelijkheid om deze punten over te zetten. Gaarne zie ik uw reactie tegemoet. bij voorbaat dank, A. .......

Geachte klant,

Bedankt voor uw reactie via onze website www.essoextras.com.

Helaas is het niet meer mogelijk om uw Golden Tiger punten over te schrijven naar uw Esso Extras kaart omdat uw Golden Tiger kaart al langer dan 2 jaar niet is gebruikt.

Als de Golden Tiger kaart langer dan 2 jaar niet wordt gebruikt wordt deze geblokkeerd en de bijbehorende punten komen dan te vervallen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Esso Extras Customer Service

stofzuigertje

Re: punten kwijt...

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij het aangaan van de overeenkomst was deze 2 jaren regel duidelijk en slechts 1x tanken was voldoende geweest.

Dit gebeurd bij meerdere tank kaarten en spaar systemen.

Dus lees de voorwaarden voor je iets gaat sparen.

Ulbe

Re: punten kwijt...

Ongelezen bericht door Ulbe »

Q8 speelt dit zelfde spelletje!,

Wanneer je 1 jaar niet meer bij Q8 tankt ben je je punten ook al kwijt!,

Flessentrekkerij dus door de oliemaatschappijen,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Gesloten