LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schade na aanrijding hert
schade na aanrijding hert
na een aanrijding met een overstekend hert heb ik voor ongeveer 1500 euro schade aan mijn auto.
ik ben w.a. verzekerd en kan mijn schade niet bij de verzekering claimen.
weet iemand een instantie waar ik mijn schade kan claimen?
ik ben w.a. verzekerd en kan mijn schade niet bij de verzekering claimen.
weet iemand een instantie waar ik mijn schade kan claimen?
Re: schade na aanrijding hert
Die is er niet. Je had je ertegen kunnen verzekeren, door niet voor alleen wa te kiezen maar voor een uitgebreidere dekking.
Hoogstens de perceeleigenaar maar daarvoor moet je een lange adem hebben ben ik bang.
Verder nergens.
Inderdaad een WA+ dekt dit meestal wel.
Verder nergens.
Inderdaad een WA+ dekt dit meestal wel.
goedkoop is duurkoop in dit geval, aanrijding met (wilde) dieren is verzekerd onder de beperkte casco dekking, heb je geen eens AR voor nodig.
De perceel eigenaar kan je ook niet verantwoordelijk houden voor reeën, zijn wilde dieren die geen eigendom zijn van wie dan ook.
De perceel eigenaar kan je ook niet verantwoordelijk houden voor reeën, zijn wilde dieren die geen eigendom zijn van wie dan ook.
Had hem meegenomen, had je nog wat via de poelier kunnen verdienen
Misschien was het hert verzekerd?
-
Die herten van tegenwoordig. Die kijken nergens meer naar. Vroeger wachten ze tenminste nog met oversteken.
-
Volgens mij was het vroeger zo dat de opbrengst van het hert (bij bv een poelier) gebruikt werd als een soort tegemoetkoming in de schade. Wellicht kan de politie daar uitsluitsel over geven.
Wees in ieder geval blij dat je zelf geen letsel hebt, schade is te herstellen.
v.d.Heyden
Wees in ieder geval blij dat je zelf geen letsel hebt, schade is te herstellen.
v.d.Heyden