LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scootmobielshop BV Enschede
-
Scootmobielshop BV Enschede
Tijdens een vakantie 15-06-2012 t/m 22-06-2012 voor mijn gehandicapte vader een scootmobiel gehuurd bij de scootmobielshop BV te Enschede. Netjes geregeld. Scootmobiel is op afgesproken tijd geleverd op het vakantiepark en na afloop weer netjes opgehaald. Echter de betaalde borgsom (€ 100,00) hebben we na herhaaldelijk telefonisch contact, emailwisseling en briefwisseling nooit meer retour ontvangen. Op klacht.nl zag ik hier al meer meldingen over.
-
Re: Scootmobielshop BV Enschede
Wij hebben ook problemen met de Scootmobielshop. Voor een vakantie 20-06-2011 t/m 24-06-2011 heb ik op 20-05-2011 voor mijn moeder, die slecht ter been is, een scootmobiel gehuurd bij de scootmobielshop BV te Enschede. De huurovereenkomst was door dhr.de Vries van Scootmobielshop ondertekend. Helaas werd mijn moeder in de week voorafgaand aan Pinkster(12-06-2011) plotseling ernstig ziek en werd in het ziekenhuis opgenomen en is later -gelukkig thuis zoals haar wens was- overleden. Op 10-06-2011 heb ik daarom de huuropdracht moeten annuleren. Echter de betaalde borgsom (€ 100,00) en de huursom hebben we na herhaaldelijk telefonisch contact, emails, brieven, twee aangetekende brieven (waarbij de ontvangstbevestigingen beide keren waren getekend door dhr.de Vries) en een persoonlijk bezoek aan de winkel in Enschede waar dhr.de Vries vertelde van niets te weten maar persoonlijk toezegde het uit te zoeken, het nooit meer retour ontvangen, úberhaupt nooit een reactie gehad. Op klacht.nl zag ik hier al meer meldingen over.
-
Re: Scootmobielshop BV Enschede
Na heel wat getouwtrekt is de klacht tot op heden helaas nog steeds niet opgelost. Wel heeft ScootmobielShop op klacht.nl gereageerd als volgt;
Goede middag
De (te) late terug betaling van de borgsom had als reden (oorzaak) dat het bedrijf in een verhuizing zat en de boekhouding niet voortdurend operationeel was.
Dit is uiteraard geen geldig excuus en we begrijpen dat dit voor de klant hinderlijk was. We hebben uiteraard dit verzuim hersteld en de klacht is voor beide partijen naar tevredenheid opgelost.
We willen graag ons excuus aanbieden en hopen dat het vertrouwen is hersteld.
Helaas bleef betaling echter uit. Vandaar dat we de status van de klacht weer hebben laten aanpassen.
Goede middag
De (te) late terug betaling van de borgsom had als reden (oorzaak) dat het bedrijf in een verhuizing zat en de boekhouding niet voortdurend operationeel was.
Dit is uiteraard geen geldig excuus en we begrijpen dat dit voor de klant hinderlijk was. We hebben uiteraard dit verzuim hersteld en de klacht is voor beide partijen naar tevredenheid opgelost.
We willen graag ons excuus aanbieden en hopen dat het vertrouwen is hersteld.
Helaas bleef betaling echter uit. Vandaar dat we de status van de klacht weer hebben laten aanpassen.