Wat vindt u van smartphone gebruik in het verkeer?
Ik doe een onderzoek naar het sociale media gebruik tijdens het autorijden.
U zou mij enorm helpen door de volgende vragenlijst in te vullen: http://bit.ly/2oLa9Br
Benieuwd naar de resultaten?
Stuur dan een e-mail naar [email protected]
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Smartphone gebruik tijdens het autorijden
Re: Smartphone gebruik tijdens het autorijden
Ik heb de (redelijk lange) enquête wel afgemaakt, maar als ik aan het begin invul dat ik 42 ben, vind ik het wel wat apart dat ik zoveel vragen over huiswerk, en Facebook in het algemeen krijg, als de titel over smartphone gebruik in het verkeer gaat.. Overigens werken wij zakelijk met de safedrivepod, dus tijdens zakelijke autoritten is het voor mij niet mogelijk om de smartphone te gebruiken, anders dan voor handsfree bellen via de carkit of navigatie.
Dit onderwerp hoort hier te staan: viewforum.php?f=124
-
Echt levensgevaarlijk!
Ik zie zelfs vrachtwagenchauffeurs, buschauffeurs en trambestuurders bezig met hun smartphone.
Het is wachten op ongelukken.
Grappig,dat "sjohie" even oud is als ik.
Ik zie zelfs vrachtwagenchauffeurs, buschauffeurs en trambestuurders bezig met hun smartphone.
Het is wachten op ongelukken.
Grappig,dat "sjohie" even oud is als ik.
Ingevuld.
Ik ben overigens een fervent tegenstander van smartphone gebruik in de auto anders dan handsfree bellen of navigatie. Het eerste wat ik doe als ik instap is mijn smartphone in de autohouder plaatsen.
Verder wel een leuke vragenlijst.
Ik ben overigens een fervent tegenstander van smartphone gebruik in de auto anders dan handsfree bellen of navigatie. Het eerste wat ik doe als ik instap is mijn smartphone in de autohouder plaatsen.
Verder wel een leuke vragenlijst.