Beste Forumgenoten,
Ook wij hebben op 15-6-2011 een aanmaning gehad van Incasso Star Quality.
Op 21-7-2009! heeft Atlantic Fix de voorruit gerepareerd. De rekenning zou door de verzekering niet zijn betaald. Als wij binnen 5 dagen aan Incasso Star betalen kregen we een korting van € 35,05 en hoefden we geen €85,00 maar €49,95 te betalen.
De handtekening die op de "doorslag" staat is NIET onze handtekening!
De verzekering heeft wel degelijk de rekening betaald, dus dit is wat ons betreft een ernstige poging tot oplichting. Het antwoord van de politie was:
Niet betalen, verder niets doen, politie veel meldingen binnen gekregen.
Nu heb ik een paar vragen;
In dit geval; aanmaningen komen van Inc.Star. Zijn de ruitreparatie veelal door Atlantic Fix uitgevoerd, hebben deze 2 iets met elkaar te maken en wat hebben ze met elkaar te maken?
Want hoe heeft men anders de gegevens, verzekering en polis nummer achterhaald?? De handtekening klopt niet
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Star-Incasso Buro = Riekt naar oplichting
Re: Star-Incasso Buro = Riekt naar oplichting
Dit zijn oplichters, direct naar de politie brengen.
Voor alle gedupeerden hierbij gegevens die ik heb gevonden van Atlantic Fix en eventuele andere namen waaronder deze oplichters opereren.
Gerrit Bos - Mobiel:
0651429376
Gerrit Bos -Thuis
0527684250
Gerrit Bos - Werk
0527292081
Op deze 3 nummers heb ik succes gehad.
Bezoekadres:
Burg. J Schipperskade: 8
8321EH
Urk
Voor alle gedupeerden hierbij gegevens die ik heb gevonden van Atlantic Fix en eventuele andere namen waaronder deze oplichters opereren.
Gerrit Bos - Mobiel:
0651429376
Gerrit Bos -Thuis
0527684250
Gerrit Bos - Werk
0527292081
Op deze 3 nummers heb ik succes gehad.
Bezoekadres:
Burg. J Schipperskade: 8
8321EH
Urk
-