Beste mede-forummers,
Ik heb vorig jaar januari een TomTom XL Live IQ Routes aangeschaft via mijn werk. Ook heb ik een abbonement genomen op de zogeheten "Live services" waardoor ik file-informatie oip het toestel ontvang. Het probleem is dat het apparaat soms op de gekste momenten uit zichzelf opstart. Er is geen vast moment waarop het toestel dit doet. Ik heb inmiddels mijn derde apparaat van TomTom en nog steeds is het probleem niet opgelost. Het advies is elke keer maar weer een reset en het toestel updaten maar het probleem blijft. Ik ben er nu bijna wel klaar mee. Ik ben op zoek naar mensen met een zelfde ervaring, voor het toestel alsmede de service die TomTom (niet) biedt.
Alvast dank! E.P. van der Valk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TomTom XL Live IQ
-
- Contacteer:
Re: TomTom XL Live IQ
Heb +- 2 maanden geleden 2 tomtom's xl live geupdate ( legaal vanwege de laatste kaart garantie ) maar vanaf begin ind vastlopers, als een geprogrammeerde route wordt gereden en tussentijds wordt gewijzijgd weer een vastloper.
Bij tomtom's welke ik heb voorzien van niet legaal kaartmateriaal zelfde problemen. Probleem was opgelost toen ik een backup maakte, apparaat formateerde, alles terug gezet.
Wellicht helpt dit voor jou ook.
Bij tomtom's welke ik heb voorzien van niet legaal kaartmateriaal zelfde problemen. Probleem was opgelost toen ik een backup maakte, apparaat formateerde, alles terug gezet.
Wellicht helpt dit voor jou ook.