LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verkoop auto, welk betalingsmiddel is veilig
Verkoop auto, welk betalingsmiddel is veilig
Hallo, ik heb een auto te koop staan, er is inmiddels belangstelling door een autohandelaar. Zijn er tips om de betaling zo veilig mogelijk te doen. Kan het via de bank en dat ze het later terug halen, cash is ook niet lekker met zoveel geld en is het echt. Wie kan mij vertellen wat het beste is, en moet ik ook iets op papier zetten. Graag hoor ik wat het veiligst is voor een particulier die een auto verkoopt.
Re: Verkoop auto, welk betalingsmiddel is veilig
Contant bij bank betalen dus niet over straat of vraag Uw eigen bank, ook bij overboeken door hem weten zij meer en zien eerder fraude.
Deze service geven ze graag en vaak is de naam van handelaar voldoende als U zekerheid wilt.
Buitenlandse, vooral uit Afrika altijd geld gelijk bij bank inleveren zodat zij de biljetten controleren en op je rekening storten want die willen geen vervalsingen en als zij lastig doen niet verkopen want dan weet je het zeker dat het fout zit.
Veel handelaren proberen op straat via contant vals geld kwijt te raken en daarom doe ik het in de bank!
Ik wacht nog steeds ondanks afspraak dus.......
ik ben blij dat ik zo voorzichtig was.
Deze service geven ze graag en vaak is de naam van handelaar voldoende als U zekerheid wilt.
Buitenlandse, vooral uit Afrika altijd geld gelijk bij bank inleveren zodat zij de biljetten controleren en op je rekening storten want die willen geen vervalsingen en als zij lastig doen niet verkopen want dan weet je het zeker dat het fout zit.
Veel handelaren proberen op straat via contant vals geld kwijt te raken en daarom doe ik het in de bank!
Ik wacht nog steeds ondanks afspraak dus.......
ik ben blij dat ik zo voorzichtig was.