Toch blijf ik me afvragen waarom men niet gewoon de navigatie via de smartphone gebruikt. Gratis, met updates te over. En via GoogleAuto en dat fruit-gedoe ook op het display van je auto te gebruiken.
absent schreef:Toch blijf ik me afvragen waarom men niet gewoon de navigatie via de smartphone gebruikt. Gratis, met updates te over. En via GoogleAuto en dat fruit-gedoe ook op het display van je auto te gebruiken.
Omdat nog niet voor alle merken Google auto beschikbaar is.
Inmiddels juli 2017
Opel verkoopt nog steeds updates van 2015. Op de website staat zelfs leugens dat de wegen in record tempo verandert en dat er updates zijn.
Echter bij de garage aangekomen wordt doodleuk gezegd om deze niet te kopen, omdat de updates van begin 2015 zijn. Opel is bezig met het veranderen van het systeem van updaten (straks bij elke service beurt;heeeel slim). Dat zeggen ze tegen de garages, maar op de site zie je dat niet terug en koop je een oude update van 2015.
Witte boorden criminaliteit. Dus als iemand denkt een update te hebben van na 2015 is gewoon belazerd. Want die is er nog niet en ze zijn er mee bezig.(zeggen ze).
Mausjen91 schreef:Inmiddels juli 2017
Opel verkoopt nog steeds updates van 2015. Op de website staat zelfs leugens dat de wegen in record tempo verandert en dat er updates zijn.
Echter bij de garage aangekomen wordt doodleuk gezegd om deze niet te kopen, omdat de updates van begin 2015 zijn. Opel is bezig met het veranderen van het systeem van updaten (straks bij elke service beurt;heeeel slim). Dat zeggen ze tegen de garages, maar op de site zie je dat niet terug en koop je een oude update van 2015.
Witte boorden criminaliteit. Dus als iemand denkt een update te hebben van na 2015 is gewoon belazerd. Want die is er nog niet en ze zijn er mee bezig.(zeggen ze).
Ze verkopen de update van 2e kwartaal 2017, met de data van 2015. Da's nog wel een verschil, een update kan in dit soort gevallen meer betekenen dan enkel nieuwer kaartmateriaal, het kan ook slaan op nieuwe functies, het oplossen van fouten, of steeds vaker, het dichten van beveiligingslekken.