Mijn oude verzekering zette 2 jaar schadevrij in RoyData.
AllSecure kijkt ook naar oudere gegevens, en jawel, dan komen ze bij nul. Dat ik inmiddels twee jaar schadevrij ben nemen ze niet over.
En ze sturen mij premieverhoging. Ondanks dat ik daar tegen protesteer willen ze incassobureau inschakelen, ze nemen de schadevrije jaren niet serieus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Verzekering AllSecure is fout met RoyData
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 mar 2010 21:24
Re: Verzekering AllSecure is fout met RoyData
dit moet je beter uitleggen... stonden die 2 jaar 100% op jouw naam en adres? En wat zegt je oude maatschappij hierover?
Re: Verzekering AllSecure is fout met RoyData
Wat ook van belang is; hoe veel tijd zat er tussen het stopzetten van je oude verzekering en het afsluiten van de nieuwe verzekering bij AllSecure? Schadevrije jaren blijven namelijk maar een beperkte tijd 'geldig' als je geen verzekering hebt lopen. Volgens mij is dat 1 jaar.
Re: Verzekering AllSecure is fout met RoyData
Een jaar was vroeger inderdaad gebruikelijk, maar tegenwoordig hanteren de meeste verzekeraars drie jaar. Hieronder staat een lijstje met de termijn per verzekeraar.
Als er enige tijd zit tussen het afscheid van de ene auto en de aanschaf van de volgende, kun je beter de verzekering niet opzeggen maar opschorten. Dan betaal je geen premie maar houdt wel de schadevrije jaren in stand.
https://weblog.independer.nl/autoverzek ... rzekeraar/
Re: Verzekering AllSecure is fout met RoyData
Ik ben wel benieuwd, maar om hier iets zinnigs over te kunnen zeggen is wel meer info nodig.
Vertel anders eens van wanneer tot wanneer u een auto op naam had en deze verzekerd had. Tot wanneer liep dat? En heeft u na uw laatste schuldschade nog een auto op naam gehad en verzekerd?
Wanneer werden deze schadevrije jaren ingevoerd? En zijn dit dezelfde schadevrije jaren als:
Want door het zo te benoemen lijkt het net alsof er in het verleden 2 schadevrije jaren in het systeem opgenomen zijn, maar dat die 2 schadevrije jaren niet hetzelfde is als de afgelopen 2 jaren.Chris Pinas schreef: ↑04 okt 2019 07:53Dat ik inmiddels twee jaar schadevrij ben nemen ze niet over.
Hoezo komen ze bij 0 en hoeze zouden ze niet bij 0 uit moeten komen?Chris Pinas schreef: ↑04 okt 2019 07:53AllSecure kijkt ook naar oudere gegevens, en jawel, dan komen ze bij nul.
Vertel anders eens van wanneer tot wanneer u een auto op naam had en deze verzekerd had. Tot wanneer liep dat? En heeft u na uw laatste schuldschade nog een auto op naam gehad en verzekerd?
U protesteert niet alleen als ik zo lees, u weigert ook te betalen. U realiseert zich hopelijk wel dat als zij uw verzekering afmelden door een betalingsachterstand u onverzekerd rondrijdt of in ieder geval een auto op naam heeft zonder verzekering. Dat kan vervelende gevolgen hebben, niet alleen als u schade veroorzaakt. Ik ga er in ieder geval van uit dat u de premie keurig overgeboekt heeft die u volgens uzelf zou moeten betalen.Chris Pinas schreef: ↑04 okt 2019 07:53Ondanks dat ik daar tegen protesteer willen ze incassobureau inschakelen, ze nemen de schadevrije jaren niet serieus.
Re: Verzekering AllSecure is fout met RoyData
niet betalen is een boete van het CJIB.... ik meen 470 euro's.... Niet betalen is dus eigenlijk geen optie...