LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzekering royeerd ,over een schade van 2 jaar en 4 maande

Andere onderwerpen over auto en vervoer
chew

verzekering royeerd ,over een schade van 2 jaar en 4 maande

Ongelezen bericht door chew »

ik heb in 2009 een schade gemaaakt die is aangegeven ,schade formulier opgestuurdetc,
nu ruim 2 jaar na dato krijg ik een re correctie bonus malus
of ik even over de afgelopen 2 jaar even alles dubbel wil terug betalen
ik betaalde gewoon men jaarlijkse kosten
maar nu zeggen ze dat dat te weinig was
of ik het bdrag een kleine 3000 euro even wil overmaken?
nu krijg ik een week later het bericht van mijn verzekeraar dat hij mijn verzekering niet verlengt en met een opzegingstermijn van een maand beeindigt?
moest de verzekering maatschappij iet meteen op de hoogte stellen van het bedrag dat ik moest gaan betalen.
daar kunnen ze toch niet 2 jaar na dato mee komen
dat hadden ze me toch duidelijk en schriftelijk van op de hoogte moeten stellen?
voel me dus belazerd.
heeft iemand heermee te maken gehad of weet iemand wat mijn rechten zijn ?
mvg chew

lisannehanssen

Re: verzekering royeerd ,over een schade van 2 jaar en 4 maande

Ongelezen bericht door lisannehanssen »

Hoezo een correctie, zijn ze toen vergeten om je korting te verlagen ofzo? Welke verzekeraar gaat het over?

En de huidige maatschappij heeft je verzekering opgezegd. Ik zou zeggen lekker naar een andere gaan en niet betalen. Klinkt gewoon alsof ze een fout gemaakt hebben. Vaak is het zo bij bedrijven dat als je niet betaald je er misschien nooit meer iets van hoort. En anders kun je het alsnog dan betalen. Hoe het verder rechtmatig zit enzo daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen.

Veel succes,
xx Lisanne

Gesloten