LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom stijgen de benzineprijzen ieder jaar weer?

Andere onderwerpen over auto en vervoer
Henk G

Waarom stijgen de benzineprijzen ieder jaar weer?

Ongelezen bericht door Henk G »

Benzineprijzen.
Ieder jaar zien we, zodra de vakanties naderen, de benzineprijzen weer gestaag stijgen. Ook dit jaar zie je het weer gebeuren.
Misschien is het tijd dat Radar eens op onderzoek uit gaat. Ik krijg het gevoel dat we met z'n allen gewoon" worden "belazerd"
HenkG

mahadma

Re: Waarom stijgen de benzineprijzen ieder jaar weer?

Ongelezen bericht door mahadma »

Wat dacht je van "den haag" ?

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

ik denk kwestie van vraag en aanbod. Door toenemend (vakantie)verkeer toenemende vraag. Zo werkt dat in ons soort economie, hoeft niemand te gaan onderzoeken nu apart, want de oorzaken zijn reeds bekend.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Vraag en aanbod, geopolitieke ontwikkelingen, landen als de VS die hun strategische reserves aanvullen als er minder vraag is voor fuel-oil tbv verwarming (niet alle landen hebben een fijnmazig gasnet zoals wij in Nederland), een deel speculatie op de markt, en zo verder.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Gelukkig stijgt mijn (ons ?) salaris ook elk jaar, dus gewoon vrolijk verder leven.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

En waarom daalt de benzineprijs ieder jaar weer? Toen ik een jaar of geleden nog mijn oude sportwagen had, betaalde ik standaard boven de 1,70 per liter. Nu is het 15 cent lager en het is hier zelfs even onder de 1,40 geweest (en laat dat nu vorig jaar zomer zijn geweest).

Gesloten