LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] proefrit met cadeaubon beijenkorf
proefrit met cadeaubon beijenkorf
Als je nu een proefrit maakt met de nieuwe renault megane krijg je een cadeaubon van 30 euro voor de Beijenkorf. Als je de voorwaarden leest staat hierin dat de cadeaubon niet kan worden ingeruild voor geld of goederen!
Wat moet je er dan mee? Voor 30 euro koffie drinken??
Wat moet je er dan mee? Voor 30 euro koffie drinken??
Re: proefrit met cadeaubon beijenkorf
Na aankoop heb je een ding en die kun je meestal bij klantenservice wegens toch niet bevalt vaak inleveren tegen contant geld.
Geld terug binnen x dagen en indien onbeschadigd... dus zo kan het bij diverse winkels...
Ik weet niet of Bijenkorf dit ook heeft, want ik weiger in Amsterdam een dure parkeerplaats te betalen en veel KM te maken voor deze bon.
Maar als je dat zo doe kreeg je op deze geld terug methode toch contant via omweg, hoorde niet maar.....
Geld terug binnen x dagen en indien onbeschadigd... dus zo kan het bij diverse winkels...
Ik weet niet of Bijenkorf dit ook heeft, want ik weiger in Amsterdam een dure parkeerplaats te betalen en veel KM te maken voor deze bon.
Maar als je dat zo doe kreeg je op deze geld terug methode toch contant via omweg, hoorde niet maar.....
Hoe kan je deze bon gebruiken als je hem niet mag gebruiken voor aankoop goederen. Dan heb je toch niets....Of snap ik iets niet??
Ik zou gezien de vele problemen met diverse modellen die je op www.problemcar.nl kunt vinden dit merk nooit kopen, ook de restwaarde is bij inruil na enkele jaren erg matig, en lease is ten opzichte van andere merken relatief duur.
Onderhoud en restwaarde zijn ook belangrijk, dus ik hoef niet eens een proefrit.
Als je geen producten mag kopen en alleen eten en drinken hopen ze dat je nog gaat winkelen....
Waardeloze bon dus!
Maar in ruil voor deze bon mag je volgens de Nederlandse wet de helft in contanten vragen dus bij aankoop als je deze auto toch wilt, zou je de bon volgens de wet op cadeau's voor €15,- bij jou dealer moeten kunnen inleveren!
Onderhoud en restwaarde zijn ook belangrijk, dus ik hoef niet eens een proefrit.
Als je geen producten mag kopen en alleen eten en drinken hopen ze dat je nog gaat winkelen....
Waardeloze bon dus!
Maar in ruil voor deze bon mag je volgens de Nederlandse wet de helft in contanten vragen dus bij aankoop als je deze auto toch wilt, zou je de bon volgens de wet op cadeau's voor €15,- bij jou dealer moeten kunnen inleveren!
D!RK; geef even een link naar dat artikel? Kun je niet, want dat wetsartikel bestaat niet.Maar in ruil voor deze bon mag je volgens de Nederlandse wet de helft in contanten vragen dus bij aankoop als je deze auto toch wilt, zou je de bon volgens de wet op cadeau's voor €15,- bij jou dealer moeten kunnen inleveren!
Ik denk dat er op de bon staat dat deze niet in te wisselen is voor contanten......
Goederen kun je er uiteraard wél voor aanschaffen. Zal het even uitleggen; je zoekt iets in de winkel t.w.v. €30,- en gaat daarmee naar de kassa, daar geef je je bon af, klaar!
Het aanbod van de Cadeaucard van de Bijenkorf is niet van toepassing op proefritten met andere Renault modellen.
De Cadeaucard van de Bijenkorf is niet voor geld of goederen inwisselbaar
Zie boven een onderdeel van de algemene voorwaarden van de aktie
Ik ben ook niet van plan om een renault aan te kopen, het gaat vooral om dit soort akties...GEBAKKEN LUCHT. Misleidende kleine regeltjes.....
De Cadeaucard van de Bijenkorf is niet voor geld of goederen inwisselbaar
Zie boven een onderdeel van de algemene voorwaarden van de aktie
Ik ben ook niet van plan om een renault aan te kopen, het gaat vooral om dit soort akties...GEBAKKEN LUCHT. Misleidende kleine regeltjes.....
Vraag een gratis kopje koffie en als je wilt betalen met deze kaart bij Uw Renault garage...
en na afloop verscheuren en de snippers versprijden in showroom, zijn ze niet blij mee en het is bijna Carnaval.....
Alaaf, en ze zullen dit soort dingen nooit meer aanbieden.
en na afloop verscheuren en de snippers versprijden in showroom, zijn ze niet blij mee en het is bijna Carnaval.....
Alaaf, en ze zullen dit soort dingen nooit meer aanbieden.
Kan die DIRK niet gebanned worden van dit forum? Hij loopt alleen maar oplichtings praktijken te verkondigen. Ik kom binnen 5 minuten al twee oplichtingen van deze vent tegen, ANWB en Cadeaubon.
Ik dacht dat Radar juist tegen oplichtingen was en er is om dit te bestrijden?
Ik dacht dat Radar juist tegen oplichtingen was en er is om dit te bestrijden?
Beste Leo;
Je moet D!RK maar niet serieus nemen, is eigenlijk een Rus (ook wel operend op diverse fora onder de naam Gozik) Heeft op deze site een tweede alias aangenomen onder de naam "stofzuigertje". Let maar eens op het identieke taalgebruik én valt tevens op dat hij pretendeert overal verstand van te hebben. Dat is aantoonbaar niet juist, het enige waar hij wel verstand van heeft is wodka.....
Je moet D!RK maar niet serieus nemen, is eigenlijk een Rus (ook wel operend op diverse fora onder de naam Gozik) Heeft op deze site een tweede alias aangenomen onder de naam "stofzuigertje". Let maar eens op het identieke taalgebruik én valt tevens op dat hij pretendeert overal verstand van te hebben. Dat is aantoonbaar niet juist, het enige waar hij wel verstand van heeft is wodka.....
Je kunt de bon niet bij renault inwisselen tegen goederen maar uiteraard wel bij de bijenkorf!