Weet iemand of hier al een topic over is,heb gezocht maar??
Ding geef ik niet meer,ben niet hysterisch sterker,alle facebook verhalen etc niet eens gelezen,maar...vet verkoopt voorlopig niet meer tot tegen deel bewezen is..
Ben benieuwd ervaringen meningen
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bravecto vlooienpil
-
rozemarijntje
Re: Bravecto vlooienpil
Bravecto is een anti-vlooienpil voor honden die in opspraak is geraakt. Met een vermoedelijk hogere sterfte onder de gebruikers. Maar zolang er geen harde bewijzen zijn en er geen onomstotelijk verband tussen sterfte en dit middel is aangetoond, blijft het middel gewoon verkrijgbaar.
Tot die tijd kan de fabrikant iedere harde beschuldiging als smaad aanmerken en zal een topic waarin te harde beschuldigingen worden gedaan kunnen worden verwijderd.
Tot die tijd kan de fabrikant iedere harde beschuldiging als smaad aanmerken en zal een topic waarin te harde beschuldigingen worden gedaan kunnen worden verwijderd.
Offtopic bijdragen door Moderator verwijderd.
-
rozemarijntje
kweenie schreef:Bravecto is een anti-vlooienpil voor honden die in opspraak is geraakt. Met een vermoedelijk hogere sterfte onder de gebruikers. Maar zolang er geen harde bewijzen zijn en er geen onomstotelijk verband tussen sterfte en dit middel is aangetoond, blijft het middel gewoon verkrijgbaar.
Idd kweenie,
Ik heb er geen heel verhaal express van gemaakt met topic starten omdat de gene die dus weten wat Bravecto is,het wel snappen of weten.
Zijn er hier meerdere gebruikers?
Ik heb mijn hondje 2. Jr gegeven nou 2.5 ,nog geen 4. Jr is hij nu..
Ik ben wel geschrokken,oke de verhalen die de ronde gaan daar kijk ik niet zo naar,heb niet eens facebook etc,
Maar dat een instantie zegt de klachten die we krijgrn aanzienlijk veel,voor mij reden om te stoppen.
Het is natuurlijk ook zo mensen hun beestje overlijd en zoeken zondebok,,beestje kan hart,nier of leverproblrmrn gehad hebben,
Ja fabrikant staat achter zijn produkt ja dat snap ik..
Pas als tegendeel bewezen is dan weer de Bravecto,maar zal er toch sectie gepleegd moeten worden en bij geen een vd honden is dat gedaan...
Tot die tijd dan maar weer pipetten,Bravecto pil eens in de drie mnd( nee niet omdat goedkoper is verre van)
Goede orde ben niet hysterisch maar wilde graag weten of mrnsen hier ervaringen hadden...en ik hou liever mijn hondje nog heeeeel wat jaartjes bij me,dus neem risico niet..
Pipetten ook troep...weet ik..ga op zoek iets homeopatisch,,hij heeft afkloppen nog nooit vlo of teek gehad.
Ze bijten wel maar gaan dood dus had ik dode vlooien moeten zien( krijg de kriebels nu al)