LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Chien -Natura hondenbrokken
-
Chien -Natura hondenbrokken
Hallo,
We willen jullie waarschuwen voor de webwinkel Chien-Natura. Leverancier in dierenbenodigdheden.
Wij hadden al jaren brokken van iemand die er helaas mee gestopt is.
Het werd echter over genomen door Chien-Natura in Breda. Zei hebben daar een diernwinkel maar hebben ook een webwinkel. Daar bestelde we de brok Dina-Pet ( dat is een hele goede betaalbare brok )
Dat is 2 keer goed gegaan, maar omdat er steeds verzendkosten bij kwamen en bij bestellingen boven de 80 euro niet, besloten we om 3 zakken te bestellen zodat er dan geen verdere kosten bij kwamen.
We hebben dat meteen over gemaakt begin oktober 2012 maar tot op de dag van vandaag nog geen brok ontvangen.
Er kwamen via de telefoon allerlei excuses, verhalen over de moeilijk leverancier enz enz
Ze heeft toen een keer 3 kilo andere brokken opgestuurd om te overbruggen, maar daar kregen onze honden meteen diaree van en de eetlust was er ook niet meer.
Ik ben toen kipfilet gaan kopen en dat gegeven met rijst, want onze oudste hond heeft hele gevoelige darmen en kan niet tegen veel brokken, vandaar we ook al jaren die brok hadden.
Tot op de dag van vandaag hebben we niets ontvangen en ook ons geld niet terug gehad.
Al vanaf half dec 2012 zijn ze onbereikbaar op wat voor manier dan ook.
We hebben inmiddels de Dina Pet brok weer via Foekie's home. Een goede webwinkel/leverancier die ze wel gewoon kan leveren.
Morgen gaat er een aangetekende brief naar Chien-Natura in de hoop ons geld nog terug te krijgen, maar eerlijk gezegd zien we het somber in.
Het blijkt dat er veel meer slachtoffers zijn, van particulieren tot leverancieren....
allemaal hebben ze geld tegoed van Chien-Natura.
We zijn benieuwd of er via radar nog meer slachtoffers van deze oplichters zijn.
Groetjes Petra
We willen jullie waarschuwen voor de webwinkel Chien-Natura. Leverancier in dierenbenodigdheden.
Wij hadden al jaren brokken van iemand die er helaas mee gestopt is.
Het werd echter over genomen door Chien-Natura in Breda. Zei hebben daar een diernwinkel maar hebben ook een webwinkel. Daar bestelde we de brok Dina-Pet ( dat is een hele goede betaalbare brok )
Dat is 2 keer goed gegaan, maar omdat er steeds verzendkosten bij kwamen en bij bestellingen boven de 80 euro niet, besloten we om 3 zakken te bestellen zodat er dan geen verdere kosten bij kwamen.
We hebben dat meteen over gemaakt begin oktober 2012 maar tot op de dag van vandaag nog geen brok ontvangen.
Er kwamen via de telefoon allerlei excuses, verhalen over de moeilijk leverancier enz enz
Ze heeft toen een keer 3 kilo andere brokken opgestuurd om te overbruggen, maar daar kregen onze honden meteen diaree van en de eetlust was er ook niet meer.
Ik ben toen kipfilet gaan kopen en dat gegeven met rijst, want onze oudste hond heeft hele gevoelige darmen en kan niet tegen veel brokken, vandaar we ook al jaren die brok hadden.
Tot op de dag van vandaag hebben we niets ontvangen en ook ons geld niet terug gehad.
Al vanaf half dec 2012 zijn ze onbereikbaar op wat voor manier dan ook.
We hebben inmiddels de Dina Pet brok weer via Foekie's home. Een goede webwinkel/leverancier die ze wel gewoon kan leveren.
Morgen gaat er een aangetekende brief naar Chien-Natura in de hoop ons geld nog terug te krijgen, maar eerlijk gezegd zien we het somber in.
Het blijkt dat er veel meer slachtoffers zijn, van particulieren tot leverancieren....
allemaal hebben ze geld tegoed van Chien-Natura.
We zijn benieuwd of er via radar nog meer slachtoffers van deze oplichters zijn.
Groetjes Petra
Laatst gewijzigd door zonnetjePeet op 11 jan 2013 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Chien -Natura hondenbrokken
Brokkenmakers zijn het.
Ook ik ben gedupeerd door hun.
Heb 18 december 2012 een bestelling bij hun gedaan, 19 december 2012 betaald. 27 december met ze gebeld had nog niets ontvangen. Die mevrouw was het magazijn aan het stofzuigen en ging het even navragen. Ze wisten om welke bestelling het ging. Er was een artikel niet bij en dan zou dat geld bij de bestelling erin zitten. Het was onderweg en zou vast na oud en nieuw bezorgd worden. Nou nog steeds niets dus. Ben er gisteren naar toe gereden, 80 km heen en weer terug. Het pand is dus leeg, staat te huur en er hangt geen briefje dat ze verhuisd zijn. Op de website krijg je ook zoiets van door een technische storing zijn wij niet bereikbaar en de telefoon doet het ook niet. Ben naar de politie geweest om te informeren en aangifte te doen. Ze hebben het opgenomen en ik moest via www.mijnpolitie.nl aangifte doen. Hier kun je een kopje kiezen speciaal voor internetoplichting. Dit moeten jullie ook doen. Tot nu toe ben ik denk ik de enige die dat gedaan heeft en hoe meer klachten hoe groter de kans is dat ze er iets mee gaan doen en ons geld terug krijgen
Heb 18 december 2012 een bestelling bij hun gedaan, 19 december 2012 betaald. 27 december met ze gebeld had nog niets ontvangen. Die mevrouw was het magazijn aan het stofzuigen en ging het even navragen. Ze wisten om welke bestelling het ging. Er was een artikel niet bij en dan zou dat geld bij de bestelling erin zitten. Het was onderweg en zou vast na oud en nieuw bezorgd worden. Nou nog steeds niets dus. Ben er gisteren naar toe gereden, 80 km heen en weer terug. Het pand is dus leeg, staat te huur en er hangt geen briefje dat ze verhuisd zijn. Op de website krijg je ook zoiets van door een technische storing zijn wij niet bereikbaar en de telefoon doet het ook niet. Ben naar de politie geweest om te informeren en aangifte te doen. Ze hebben het opgenomen en ik moest via www.mijnpolitie.nl aangifte doen. Hier kun je een kopje kiezen speciaal voor internetoplichting. Dit moeten jullie ook doen. Tot nu toe ben ik denk ik de enige die dat gedaan heeft en hoe meer klachten hoe groter de kans is dat ze er iets mee gaan doen en ons geld terug krijgen
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
sjoegel schreef:Brokkenmakers zijn het.
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
-
Ik ben ze gaan zoeken via google.
Ze fokken ook honden voor de hobby, dus na een beetje puzzelen had ik ze te pakken.
Heb wat in dat gastenboek gezet, maar werd steeds geblokkeerd.
Uiteindelijk heeft Patricia mij gebeld en beloofd deze week het geld terug te storten.
We hopen heel erg dat ze dat ook doet, maar als dat niet zo is, gaan we ook aangifte doen !
Ik laat weten of ze haar belofte deze keer waar maakt.
Groetjes Petra
Ze fokken ook honden voor de hobby, dus na een beetje puzzelen had ik ze te pakken.
Heb wat in dat gastenboek gezet, maar werd steeds geblokkeerd.
Uiteindelijk heeft Patricia mij gebeld en beloofd deze week het geld terug te storten.
We hopen heel erg dat ze dat ook doet, maar als dat niet zo is, gaan we ook aangifte doen !
Ik laat weten of ze haar belofte deze keer waar maakt.
Groetjes Petra
zou je mij dan ook haar gegevens willen doorgeven, kan ik misschien ook mijn geld terugkrijgen.
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
Ik heb ze ook gevonden en een mailtje gestuurd. Ben vandaag ook door Patricia gebeld. Beetje wazig verhaal van haar, maar goed krijg de spullen alsnog opgestuurd. Geef ze de tijd tot eind van de week, krijg ik ze dan zal ik de aanklacht intrekken.
-
Ik hoop dat ze dat ook doet....ga de bank goed in de gaten houden.
Ik ben op alle manieren geblokkeerd van het gastenboek van hun hobby fokkerij helaas.
Aan mij heeft ze ook gevraagd te rectificeren als ze het terug betaald heeft...
Ben benieuwd! we geven ze ook tot het einde van de week en anders gaan we ook aangifte doen.
Groetjes Petra
Ik ben op alle manieren geblokkeerd van het gastenboek van hun hobby fokkerij helaas.
Aan mij heeft ze ook gevraagd te rectificeren als ze het terug betaald heeft...
Ben benieuwd! we geven ze ook tot het einde van de week en anders gaan we ook aangifte doen.
Groetjes Petra
Ik heb gewoon een mailtje gestuurd, niet via het gastenboek. Op de website staat dat er momenteel aan gewerkt wordt. Heb tot vandaag nog niets ontvangen, zie DPB wel elke dag voorbij rijden, maar stopt nog niet hier. Is er maandag nog niets dan zal ik weer contact met ze opnemen. Ze was trouwens wel verontwaardigd dat ik aangifte had gedaan.
-
Na wat mailtjes en telefoontje is Patricia haar belofte nagekomen, en heeft ze het geld
voor de brokken die we nooit gehad hebben terug gestort.
Ik weet nog niet hoe ze de klio's kipfilet die we hebben moeten kopen, de dierenarts kosten die we hebben moeten maken...omdat we haar steeds op haar woord geloofd hebben dat de brokken eraan kwamen goed gaat maken,want dat heeft ze ook beloofd te doen.
Ik laat het weten als ze die belofte ook nakomt, maar ik hoop gezien de terug betaling ook gedaan is
dat ze ook niet lang wacht met het goed maken van die kosten.
Ik hoop dat bij jou de brokken ook geleverd zijn inmiddels !!
Groetjes Petra
voor de brokken die we nooit gehad hebben terug gestort.
Ik weet nog niet hoe ze de klio's kipfilet die we hebben moeten kopen, de dierenarts kosten die we hebben moeten maken...omdat we haar steeds op haar woord geloofd hebben dat de brokken eraan kwamen goed gaat maken,want dat heeft ze ook beloofd te doen.
Ik laat het weten als ze die belofte ook nakomt, maar ik hoop gezien de terug betaling ook gedaan is
dat ze ook niet lang wacht met het goed maken van die kosten.
Ik hoop dat bij jou de brokken ook geleverd zijn inmiddels !!
Groetjes Petra
-
Na bijna 6 maand heeft Patricia mijn aankoop en betaling na een 30 tal telefoons, beloftes en herhaaldelijke mails niet nagekomen !!!
mijn bestelling is van september 2012,
wekelijkse telefoons, eerst was mijn paket onderweg door een barcode verloren, dan teruggevonden en opnieuw naar hun gestuurd,
Nog steeds wachtende alweer enkele weken later, was wat ik had besteld en zogezegd terug naar hun gekomen en normaal naar mij verstuurd doorverkocht!
nog week later weer niks !
alweer telefoon naar NL
Oh sorrie vergeten maar er word wekelijks opnieuw aangevuld !
eind november en heel december en januarie is er niemand die de telefoon opneemt !
geen mails worden beandwoord !
zelfs tot vandaag niks !
ik wil mijn bestelling alsnog krijgen, al mijn vorige bestellingen waren geen enkel probleem en noo!t problemen gehad.
ik vind dit echt triest !
Ik bestelde heel veel bij hun als foker zijnde,
Alleen wilde ik deze keer int groot kopen omdat ik anders te veel verzending moest betalen,
kan iemand mij aan een wel werkend telefoonr of mail helpen![Sad :-(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
ik word er moedeloos van,
mijn bestelling is van september 2012,
wekelijkse telefoons, eerst was mijn paket onderweg door een barcode verloren, dan teruggevonden en opnieuw naar hun gestuurd,
Nog steeds wachtende alweer enkele weken later, was wat ik had besteld en zogezegd terug naar hun gekomen en normaal naar mij verstuurd doorverkocht!
nog week later weer niks !
alweer telefoon naar NL
Oh sorrie vergeten maar er word wekelijks opnieuw aangevuld !
eind november en heel december en januarie is er niemand die de telefoon opneemt !
geen mails worden beandwoord !
zelfs tot vandaag niks !
ik wil mijn bestelling alsnog krijgen, al mijn vorige bestellingen waren geen enkel probleem en noo!t problemen gehad.
ik vind dit echt triest !
Ik bestelde heel veel bij hun als foker zijnde,
Alleen wilde ik deze keer int groot kopen omdat ik anders te veel verzending moest betalen,
kan iemand mij aan een wel werkend telefoonr of mail helpen
![Sad :-(](./../images/smilies/icon_sad.gif)
ik word er moedeloos van,
-
Daar lusten de honden inderdaad geen brood van.
-
Dat is echt triest !!
Ook wij hebben niks meer gehoord, het geld is terug gestort maar alle andere onkosten daar hebben we nog niks van gehoord.
ze hebben een aantal mailadressen maar inderdaad er word nergens op gereageerd..het pand schijnt
oo leeg te staan.....ik schrik echt van het feit dat dit dus zoveel vaker gebeurd !!
Ook wij hebben niks meer gehoord, het geld is terug gestort maar alle andere onkosten daar hebben we nog niks van gehoord.
ze hebben een aantal mailadressen maar inderdaad er word nergens op gereageerd..het pand schijnt
oo leeg te staan.....ik schrik echt van het feit dat dit dus zoveel vaker gebeurd !!
Ik heb ook al weer voor de zoveelste keer gemaild en hoor ook niets. Mijn pakket zou onderweg zijn, heb via hun een ingescand nummer van het pakket gehad zou bij dpd zijn, dat nummer is bij dpd onbekend. Weer naar Patricia gemailld, hoor niks, vandaag weer gemaild of ik binnen een week mijn geld terug kan krijgen. Heb de spullen bij mijn oude leverancier besteld en gewoon de volgende dag in huis. Laat een ieder die problemen met chien natura heeft nu aangifte doen voor link zie vorige berichten van mij, anders kan de politie ook nog niets doen. Als ik de enige blijf die aangifte heeft gedaan doen ze nog niks er moeten er echt meerdere aangifte doen.
-
Weet iemand een andere goeie leverancier?
Deze beloven van alles maar komen het niet na.
Iedere keer een andere smoes.
Ik ben dus nu opzoek naar een andere goeie leverancier waar ik als fokker ook goeie en betaalbare spullen kan kopen.
Grts loes
Deze beloven van alles maar komen het niet na.
Iedere keer een andere smoes.
Ik ben dus nu opzoek naar een andere goeie leverancier waar ik als fokker ook goeie en betaalbare spullen kan kopen.
Grts loes
Sta ervan te kijken wat ik hier lees heb er altijd naar volle tevredenheid besteld of in hun winkel gehaald. Ze waren niet duur en hadden goede spullen en service. Ik ga er morgen eens langs rijden om te kijken of ze er nog zijn. Succes met jullie centen terug krijgen, hoop dat ze niet failliet zijn want anders kun je er waarschijnlijk naar fluiten. Is er geen adres bekend van die kennel die ze hebben???? Ben er een paar jaar geleden eens aan huis geweest want toen hadden ze nog geen winkel en kon je de spullen bij hun aan huis ophalen.
-
Ja wij hebben ook een hele tijd naar volle tevredenheid bij hun de rbokken besteld !
Maar toen ging t toch echt mis...een goede andere leverancier, waar wij nu ook de brokken bestellen
heet foekie's home
Ik heb uitgevogeld waar hun hobbyfokkerij zit, en heb daar wel een adres van ( staat op de site ) maar heb beloofd die niet te geven...dus ik vind het niet zo netjes die hier op t forum te plaatsen
Wij hebben ons geld terug, maar Patricia zou daarna nog contact opnemen om de rest goed te maken,
en helaas hebben daar helemaal niks meer van gehoord, zelf niet na een mailtje naar hun hobby fokkerij.
Het blijken wel mensen te zijn die erg veel moeite hebben hun beloftes na te komen.
Ik weet inmiddels dat hun grote loodsen waar ze gevestigd zaten, leeg staan...
Te triest voor worrden dit !
Groetjes Petra
Maar toen ging t toch echt mis...een goede andere leverancier, waar wij nu ook de brokken bestellen
heet foekie's home
Ik heb uitgevogeld waar hun hobbyfokkerij zit, en heb daar wel een adres van ( staat op de site ) maar heb beloofd die niet te geven...dus ik vind het niet zo netjes die hier op t forum te plaatsen
Wij hebben ons geld terug, maar Patricia zou daarna nog contact opnemen om de rest goed te maken,
en helaas hebben daar helemaal niks meer van gehoord, zelf niet na een mailtje naar hun hobby fokkerij.
Het blijken wel mensen te zijn die erg veel moeite hebben hun beloftes na te komen.
Ik weet inmiddels dat hun grote loodsen waar ze gevestigd zaten, leeg staan...
Te triest voor worrden dit !
Groetjes Petra
Hoi Loes,
Ik zou je Trent Dierenvoer uit 's-Heerenhoek willen adviseren. Je moet bijvoorbeeld hun gastenboek eens lezen. Ze sturen artikelen volgens mij ook gratis op en voor zover ik weet hadden zij ook dezelfde leverancier(s) als Chien. Ik heb er super ervaringen mee. Het zijn jonge enthousiaste mensen, pure dierenliefhebbers en volgens mij doen ze het supergoed. Recent op een pleintje hier in Goes kwamen we met wat hondenbezitters in gesprek en toen bleek dat 4 van de 5 er dierenvoer bestellen. Vond ik wel opvallend. Nou succes met alles.
Groet,
Luna
Ik zou je Trent Dierenvoer uit 's-Heerenhoek willen adviseren. Je moet bijvoorbeeld hun gastenboek eens lezen. Ze sturen artikelen volgens mij ook gratis op en voor zover ik weet hadden zij ook dezelfde leverancier(s) als Chien. Ik heb er super ervaringen mee. Het zijn jonge enthousiaste mensen, pure dierenliefhebbers en volgens mij doen ze het supergoed. Recent op een pleintje hier in Goes kwamen we met wat hondenbezitters in gesprek en toen bleek dat 4 van de 5 er dierenvoer bestellen. Vond ik wel opvallend. Nou succes met alles.
Groet,
Luna