LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gezocht mensen die ervaring hebben met Ria van der Veeken

Andere onderwerpen over dieren
Ella1965

Gezocht mensen die ervaring hebben met Ria van der Veeken

Ongelezen bericht door Ella1965 »

Ik zou graag ervaringen vernemen van mensen die ervaringen hebben met paardenhandelaarster Ria van der Veeken.

Jackie_d

Re: Gezocht mensen die ervaring hebben met Ria van der Veeken

Ongelezen bericht door Jackie_d »

Ok Bokt zitten ook mensen die "slechte " ervaringen met haar hebben gehad.
Er zijn ook een aantal topics over

Ella1965

Ongelezen bericht door Ella1965 »

Dank je wel, op Bokt heb ik deze vraag ook uit staan, het was de meest logische plaats, en heb daar inderdaad de topics gelezen en veel reacties gehad.

joma60

Ongelezen bericht door joma60 »

Ria van der Veeken heeft een prachtige site echter achter deze site gaat een zeer onbetrouwbaar persoon schuil. De site is misleidend. Bezint eer gij begint. Een echte handelaar niks meer en niks minder. Beslist geen liefhebber van paarden.

draaakje

Ongelezen bericht door draaakje »

Ook wij hebben helaas erg slechte ervaringen met de eigenaresse van Basis paardentraining.
Het is al weer even geleden, maar ik ben inmiddels in contact gekomen met veel meer gedupeerde en wil andere mensen hier graag voor behoeden.

Er wordt vanuit Ria erg veel druk uitgeoefend naar deze gedupeerde om hun kant van het verhaal niet te doen. Op deze manier kan dit bedrijf doorgaan met het oplichten van paardeneigenaren terwijl de dieren hier de dupe van worden.

Gesloten