Verschrikkelijk!!!! Geen woorden voor!! De kussenhoes stinkt een uur in de wind!!!
Mijn hond wil niet op het kussen en na 2 dagen buiten te hebben gelucht, blijft de hoes stinken.
KOOP HIER NIET HET KUSSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet als u hem koopt voor u hond.
Daarnaast heb ik de meur hoes terug gestuurd en ik zou een nieuwe opgestuurd krijgen......Wat denk je? Krijg ik exact dezelfde terug gestuurd, heeft mij weer 7 euro gekost.
Daarna krijg je te horen, dat als je je geld terug wilt, je alles in de orginele verpakking wederom moet terug sturen... Die je dus bij de zogenaamde nieuwe hoes, niet heb gekregen.
Ik wil iedereeen op de hoogte stellen van deze slecht service. Mensen waarschuwen, zodat ze niet net als ik, ook 60 euro over balk gooien. Ik heb de eigenaar meedere keren gesproken en wil deze man wil niets anders, dan snel geld verdienen!! Door spullen te leveren die niet bruikbaar zijn.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hondenkussenfabriek.nl
Re: Hondenkussenfabriek.nl
Waar maak je dat uit op dan? In de orginele verpakking terugsturen lijkt mij normaal.Ik heb de eigenaar meedere keren gesproken en wil deze man wil niets anders, dan snel geld verdienen!! Door spullen te leveren die niet bruikbaar zijn
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 17 sep 2012 17:05
Re: Hondenkussenfabriek.nl
Beste lezer, beste mevrouw Mooij,
Na uw klacht van de geur van de kussenhoes (u gaf aan het extra te ruiken omdat u zwanger bent), heeft u de hoes zonder originele blisterverpakking naar ons teruggestuurd. Wij hebben daarop u een nieuw exemplaar hebben opgestuurd. Dit was 23 augustus jl.
13 september (meer dan 3 weken later) belde u ons dat de nieuwe hoes volgens u netzo ruikt. Hierop heb ik u gevraagd wat u wilde en u aangeboden om de hoes terug te nemen in originele verpakking zoals u die de eerste keer heeft ontvangen.
U gaf aan de originele verpakking niet meer te hebben en het belachelijk te vinden dat wij het artikel niet terugnamen als de originele verpakking weg is. U zult begrijpen dat als u de hoes steeds zonder originele verpakking terugstuurt, wij geen verkoopbaar product meer hebben. De eerste keer hebben we daar geen probleem van gemaakt. Maar 3 weken later verwachten wij dat u het product wel heeft kunnen testen/ ruiken/ proberen etc. Daarnaast is de wettelijke termijn van 7 dagen ook ruimschoots gepasseerd.
Wij willen altijd kijken naar een oplossing mits men redelijk blijft. Helaas zijn wij er (nog) niet uitgekomen en is mevrouw Mooij met hoofdletters en veel uitroeptekens haar ongenoegen aan het uiten. Maar een verhaal heeft altijd twee kanten.
Uit coulance willen wij, zoals eerder bij u aangeven, best het kussen in originele verpakking terugnemen en het gehele aankoopbedrag terugstorten. Hiertoe zijn wij niet verplicht aangezien de zichttermijn van 7 dagen al ruimschoots (3 weken) is verlopen, maar hier maken wij nooit een groot probleem van.
Uw manier van communiceren heeft echter niet direct bijgedragen aan het vinden van een oplossing.
Van de vele hondenkussens die wij elke maand verkopen bent u echter de eerste die hier over klaagt.
Met vriendelijke groet,
Hondenkussenfabriek.nl
Na uw klacht van de geur van de kussenhoes (u gaf aan het extra te ruiken omdat u zwanger bent), heeft u de hoes zonder originele blisterverpakking naar ons teruggestuurd. Wij hebben daarop u een nieuw exemplaar hebben opgestuurd. Dit was 23 augustus jl.
13 september (meer dan 3 weken later) belde u ons dat de nieuwe hoes volgens u netzo ruikt. Hierop heb ik u gevraagd wat u wilde en u aangeboden om de hoes terug te nemen in originele verpakking zoals u die de eerste keer heeft ontvangen.
U gaf aan de originele verpakking niet meer te hebben en het belachelijk te vinden dat wij het artikel niet terugnamen als de originele verpakking weg is. U zult begrijpen dat als u de hoes steeds zonder originele verpakking terugstuurt, wij geen verkoopbaar product meer hebben. De eerste keer hebben we daar geen probleem van gemaakt. Maar 3 weken later verwachten wij dat u het product wel heeft kunnen testen/ ruiken/ proberen etc. Daarnaast is de wettelijke termijn van 7 dagen ook ruimschoots gepasseerd.
Wij willen altijd kijken naar een oplossing mits men redelijk blijft. Helaas zijn wij er (nog) niet uitgekomen en is mevrouw Mooij met hoofdletters en veel uitroeptekens haar ongenoegen aan het uiten. Maar een verhaal heeft altijd twee kanten.
Uit coulance willen wij, zoals eerder bij u aangeven, best het kussen in originele verpakking terugnemen en het gehele aankoopbedrag terugstorten. Hiertoe zijn wij niet verplicht aangezien de zichttermijn van 7 dagen al ruimschoots (3 weken) is verlopen, maar hier maken wij nooit een groot probleem van.
Uw manier van communiceren heeft echter niet direct bijgedragen aan het vinden van een oplossing.
Van de vele hondenkussens die wij elke maand verkopen bent u echter de eerste die hier over klaagt.
Met vriendelijke groet,
Hondenkussenfabriek.nl
Re: Hondenkussenfabriek.nl
ik wil al lange tijd een hondje in huis , dank u voor deze tip.